تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: سئو چیست ؟

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Apr 2018
    نوشته ها
    4
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض سئو چیست ؟

    سئو( بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ) چیست ؟

    سئو چیست ؟ سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرایند گرفتن ترافیک از نتایج جستجوی " آزاد" ، "اساسی"،" سرمقاله ای" و یا " طبیعی" در موتورهای جستجو است.سئو دارای تکنیک های مختلفی است که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند :black-hat seo و white-hat seo
    همه موتورهای جستجوی اصلی از قبیل : گوگل ، بینگ و یاهو دارای نتایج جستجوی اولیه هستند که در آن صفحات وب و مطالب دیگر مانند فیلم ها یا لیست های محلی نشان داده می شود و براساس آنچه موتور جستجو بیشتر در ارتباط با کاربران در نظر میگیرد، رتبه بندی مشوند. پرداخت ها یا گوگل ادورز شامل این مقوله نمی شوند و به عنوان تبلیغات موتور های جستجو شناخته می شوند. (در مبحث دیجیتال مارکتینگ درباره تبلیغات گوگلی توضیح داده شده است.)
    سئو چیست ؟ آیا سئو سایت خود را شروع کرده اید؟

    اخیرا شروع به سئو کردن وب سایت خود کرده اید؟ با آموزش های سئو سایت اینجانب تقی مولوی سریع و آسان شروع به کسب آگاهی در مورد بهینه سازی موتور جستجو کنید و در اولین قدم اطلاعات درستی از اینکه واقعا سئو چیست؟ بدست بیاورید. مطالب این وب سایت به گونه ای نوشته شده اند که شما بتوانید به سرعت اصول اولیه سئو را یاد بگیرید. چنانچه قدم های اول را در زمینه سئو بر میدارید و به دنبال اطلاعات اولیه در زمینه سئو سایت هستید، خواندن مقاله آموزش قدم به قدم سئو به شما کمک شایانی خواهد کرد.مشاوره سئو برای افراد مبتدی

    برای مشاوه اساسی تر و عمیق تر، در کارگاه عوامل موفقیت در سئو شرکت کنید که تمام مفاهیم کلیدی مورد نیاز را به شما معرفی می نماید. زمان برگزاری دوره ها از طریق وب سایت اطلاع رسانی می شود.

    راهنمایی ما برای سئو :
    با توجه به مطالب سایت، ما برای سئو عوامل رتبه بندی را با ارائه ی آموزش راهنمایی و مشاوره در اجرای آنها، توضیح می دهیم.
    سر فصل ها و عناوینی که ما دوره ها و کارگاه های سئو به آن می پردازیم :

    • فسل 1 : انواع عوامل موفقیت موتور جستجو
    • فصل 2 : عوامل موفقیت موتور جستجو و محتوا
    • فصل 3 : معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو


    • فصل 4 : کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو
    • فصل 5 : اعتماد، سازمان ، هویت و رتبه بندی جستجو
    • فصل 6 : لینک سازی و رتبه بندی موتورهای جستجو


    • فصل 7 : شخصی سازی و رتبه بندی موتور جستجو
    • فصل 8 : رسانه های اجتماعی و رتبه بندی در نتایج جستجو
    • فصل 9 : تخلفات و جریمه های هرزنامه موتور جستجو

    کتاب ها و راهنمایی های بیشتر برای سئو


    راهنمای عالی دیگر " راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجوی" گوگل است. یک فایل پی دی اف با قابلیت دانلود رایگان که نکات اساسی که گوگل برای کارکنان خود فراهم می کند را در بر دارد و بر اساس نحوه دریافت فهرست بندی شده است. می توانید راهنما را در اینجا پیدا کنید. همچنین می توانید از مطالعات ارزشمند مَز "راهنمای مبتدی برای سئو" و "هرم موفقیتهای سئو" برای جستجوی بازاریابی کسب و کار کوچک استفاده کنید.اخبار روزانه سئو و مشاوره کارشناسی سئو :

    علاوه بر اخبار روزانه از هیئت تحریریه ما، این وب سایت روزانه مقالاتی را ازهمکاران متخصص منتشر میکند که مسائل سئو را عمدتأ از دیدگاه ترانشه ای تحت پوشش قرار می دهد. برای جدیدترین اخبار سئو و ردیف های کارشناسی کانال سئو را جستجو کنید و یا برای دریافت تمام محتوای مرتبط با سئو ما از طریق ایمیل ثبت نام کنید.مجموعه برنامه های سئو وب سایت شخصی تقی مولوی

    مجموعه برنامه های سئو منطقه ای در وب سایت شخصی تقی مولوی است که مجموعه ای از تمام مطالبی که ما در مبحث سئو نوشته ایم را فراهم می کند. همچنین زیر مجموعه های دیگر ما عبارتند از :

    • سئو: وبلاگ ها و خوردها
    • سئو: پیج های مخفی و درگاه صفحات
    • سئو: محتوا و نوشتن
    • سئو: خزنده و ربات ها






    • سئو: محلی (برای مطالعه بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله لوکال سئو(سئو محلی) را حتما مطالعه کنید)
    • سئو: جستجوی متحرک
    • سئو: تغیر مسیرها و سایت های فیلم
    • سئو: اسپم





    همچنین دسته بندی لینک سازهای مرتبط با ما و این زیر مجموعه را مشاهده کنید :

    • لینک ساز: لینک بن بست
    • لینک ساز : لینک طعمه
    • لینک ساز: لینک های پرداخت


    به طور کلی علاوه بر پوشش سئو، تقی مولوی همچنین برای هر یک از موتورهای بزرگ جستجو مناطق بهینه سازی موتور جستجوی مخصوصی دارد :

    • سئوی گوگل
    • سئوی بینگ
    • سئوی یاهو

    همچنین در مجموعه برنامه های ما بخش چگونگی کار با سئو وجود دارد که به تاکتیک ها و راهنمایی های علمی در مورد بهینه سازی موتور جستجو اختصاص داده شده است.

  2. #2
    تاریخ عضویت
    May 2018
    نوشته ها
    3
    ورژن iOS
    11.4
    ورژن Mac
    10.13.4
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    متن خوبی بود تشکر.
    تعرفه سئو هم ممکن است برای بسیاری از افراد سوال باشد. در مطلب زیر می توانید قیمت سئو را مشاهده کنید.
    تعرفه سئو

  3. #3
    تاریخ عضویت
    Dec 2018
    نوشته ها
    8
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    فهرست سؤالاتی که باید از سایت لینک سازی بپرسید

    در ادامه فهرست (چک لیست) سؤالات و ملاک‌هایی که ما برای امتیازدهی به سایت لینک سازی همکار مورد نظر برای لینک سازی به کار می‌بریم، آورده شده است. از آن‌ها به عنوان ابزاری برای شروع کارزار لینکی خود استفاده کنید.

    1. آیا این سایت در گوگل فهرست (ایندکس) شده است؟

    برای من مهم‌ترین و اصلی‌ترین نشانه‌ی اینکه یک سایت دارای مشکل است، عدم نمایش آن در موتور جستجوی گوگل است. اگر صفحه وبی که شما به دنبال آن هستید در گوگل نمایش داده نمی‌شود، نشانه‌ی خوبی نیست و احتمالاً وضعیت کلی سایت لینکسازی مورد نظر هم خوب نیست. اگر از موتور جستجویی دیگر یا شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به سایت مورد نظر استفاده کرده‌اید، حتماً با جستجوی آن در گوگل، وضعیت سایت را بررسی کنید. اگر در گوگل فهرست نشده است، دیگر مابقی سوالات را مطرح نکنید و از خیر آن بگذرید.

    1. آیا اطلاعات ارتباطی در سایت وجود دارد؟

    البته که ما نیازی نداریم که بدانیم یک وبلاگ نویس کجا زندگی می‌کند اما اگر هیچ راهی برای ارتباط با وبمستر در سایت وجود ندارد چطور؟ من به شخصه چنین سایتی را به عنوان سایت لینک سازی همکار انتخاب نمی‌کنم. واضح است که آن‌ها نمی‌خواهند با کسی در ارتباط باشند. حتی اگر در سایت فرمی برای ارتباط وجود داشته باشد از نظر من مشکلی وجود ندارد. به دنبال نشانی ایمیل، شماره تلفن و حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی بگردید، این موارد نشان می‌دهد که پشت این سایت، یک وبمستر فعال حضور دارد.

    1. آیا محتوای خوبی مینویسند؟

    نیازی نیست که حتماً نویسنده‌ی معرکه‌ای باشند اما خوب نیست که محتوایی خیلی ضعیف در سایت وجود داشته باشد. اگر می‌خواهید بر روی لینک شما کلیک شود، نوشته‌های آن‌ها باید خوب و گیرا باشد، در غیر این صورت هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. سایتی با محتوای ضعیف یعنی فقط این سایت لینک سازی است و نه چیز دیگر و این دسته از سایت‌ها لینک باکیفیت به شما نمی‌دهند.

    1. وضعیت ترافیک سایت چطور است؟

    ببینید وضعیت سایت پایدار یا رو به رشد است. باید به موقعیت جغرافیایی ترافیک ورودی هدف اهمیت بدهید. از طرفی دیگر باید مطمئن شوید که سایت لینک سازی سبب مشکل و کاهش در ترافیک ورودی مشاهده نمی‌شود و ترافیک آن‌ها از مزارع لینک (Link farms) مشهور و سایر سایت‌های مشابه به دست نیامده است.

    1. آیا سایت مورد نظر آزادنه لینک فروشی میکند؟

    مطمئنم که از دیدن رقم تعداد سایت‌هایی که لینک فروشی می‌کنند شگفت زده می‌شوید، حتی سایت‌هایی که شما فکر می‌کنید بازی فروش هستند هم لینک فروشی می‌کنند. من همواره بررسی می‌کنم که آیا سایت لینک سازی مورد نظرم برنامه‌ی فروش خاصی برای لینک دارد، در صورتی که چنین برنامه‌ای وجود داشته باشد از همکاری با آن‌ها پرهیز می‌کنم.


    1. آیا سایت لینک سازی مشکلی دارد؟

    من معمولاً مواردی نظیر فروش موارد ممنوعه در سایت‌ها را بررسی می‌کنم. برای مثال، همکاری با سایتی که مواد دارویی ممنوعه می‌فروشد برای یک سایت معمولی در زمینه‌ی دارو اشتباه است، زیرا ممکن است که این همکاری کدها و اطلاعات مشکل داری را به سایت شما تزریق کرده و سایت شما را دچار مشکل کند. البته چنین مشکلاتی همیشه در ظاهر سایت شما اثر نمی‌گذارند بلکه بر وضعیت جستجوی سایت شما اثرگذارند.

    1. آیا سایت لینک سازی مورد نظر محتوای بسیاری دربارهی قمار، رباخواری، مواد مخدر یا محتوای مستهجن دارد؟

    به جز مواردی که شما در حال لینک سازی برای سایتی در همین زمینه‌ها باشید، به شما توصیه می‌کنم که از چنین سایت‌هایی دوری کنید، مگر اینکه همکاری با آن‌ها واقعاً و حقیقتاً قابل توجیه باشد.

    1. آیا رتبهی سایت لینک سازی مربوط به نام تجاریش است؟

    مواردی وجود دارند که چنین اتفاقی روی نداده است و همه چیز به نظر درست می‌رسد اما به طور کلی، باید سایتی را برای همکاری لینک سازی انتخاب کنید که رتبه‌ی بالا (یک تا پنج) برای نام تجاریش داشته باشد. اگر نام تجاری سایت مورد نظر نامی کاملاً منحصر بفرد است اما در صفحه‌ی نخست نتایج جستجو دیده نمی‌شود، قطعا مشکلی وجود دارد.

    1. آیا سایت مورد نظر منبع اصلی است یا از محتوای تکراری (کپی شده) استفاده میکند؟

    همواره بهترین را**ار این است که منبع اصلی انتشار یک داستان را پیدا کنید و از آن به عنوان سایت لینک سازی استفاده کنید، نه از خبرگزاری‌های کوچک و وبلاگ‌های معمولی که مقاله‌ی اصلی را کپی کرده‌اند. ممکن است که آن‌ها مجاز به انتشار مقاله‌ی اصلی نباشند و بی‌اجازه آن را منتشر کرده باشند، بنابراین بهترین راه این است که منبع اصلی را بیابید و سعی کنید که لینکی در آن سایت به دست آورید.

    1. آیا سایت مورد نظر شبیه به سایتهای فروش و میزبانی لینک است؟

    اگر سایت مورد نظرتان مرجعی برای انتشار مقالات مختلف است یا محتوایی بسیار کم با تعداد زیادی کلمه‌ی کلیدی لینک شده را منتشر می‌کند، به احتمال زیاد سایت مناسبی برای همکاری نیست. محتوای سایت را با استفاده از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی بررسی کنید و اگر محتوای سرقتی در آن مشاهده کردید از همکاری با آن پرهیز کنید.

    1. آیا سایت مورد نظر لینکها را قابل شناسایی میکند؟

    اگر لینک‌ها قابل شناسایی نباشند، کاربران از نظر بصری دچار مشکل می‌شوند و همچنین این مورد می‌تواند نشانه‌ خطری برای شما باشد. چرا لینک‌ها را به گونه‌ای قرار می‌دهند که به شکل متنی معمولی است و نه یک لینک؟ این اتفاق معمولا زمانی روی می‌دهد که سایت لینک‌ سازی به دنبال مخفی کردن لینک فروشی خود باشد.
    برخی از روش‌های سئو کلاه سیاه کاملا بر این مبنا استوار است بد نیست مقاله سئو کلاه سیاه وب سایت نوین مارکتینگ را در این زمینه بخوانید.

    1. آیا مالک سایت مورد نظر به شما ایمیل زده و به شما پیشنهاد لینک داده است؟

    من همواره همه‌ی بخش‌های ایمیلم را بررسی می‌کنم تا از عدم ارسال ایمیل فروش لینک مطمئن شوم.


    1. آیا همه مطالب دیگر سایت نیز توسط وبلاگ نویس یا کارشناس مهمان نوشته شده است؟

    از آنجا که اکثر نوشته‌های مهمان در سایت‌ها به صورت پولی هستند، عبارت «مهمان» کمی گمراه کننده است. با توجه به اینکه شما نمی‌خواهید لینک خود را در سایتی بگذارید که هزاران هزار لینک خریداری شده در آن وجود دارد، همکاری با چنین سایت‌هایی چندان مناسب نیست.

    1. آیا کاربران از طریق شبکههای اجتماعی به سایت لینک سازی جذب میشوند؟

    نمی‌گویم که سایت مورد نظر باید صفحه‌ی اینستاگرامی با میلیون‌ها نفر دنبال کننده داشته باشد اما هرچه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشد، تعداد کلیک‌ها روی لینک شما هم بیشتر خواهد بود. به همین علت وضعیت فعالیت سایت در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید. این مورد نشانه‌ای از این است که آیا آن‌ها به دنبال رشد و افزایش ترافیک و شهرت در زمینه‌ی کاری خود هستند.

    1. آخرین مورد… آیا لینک شما به صورت طبیعی با محتوای آنها همخوانی دارد و کلیک میخورد؟

    در نهایت همین موضوع است که اهمیت دارد. دلیلی وجود ندارد که لینک شما در سایتی وجود داشته باشد که لباس بچه می‌فروشد، اگر محصول شما نرم افزار مرکز داده باشد! دو زمینه‌ی کاری مختلف از طرف یک گروه خاص از کاربران و نیز ربات‌های موتورهای جستجو کلیک نمی‌شوند.

    فهرستی که من برای شما تهیه کردم باید برای شروع به شما کمک کند؛ این یک فهرست پایه است، اما می‌تواند براساس زمینه‌ی کاری و نیازهای شما اصلاح شود.
    بسیاری از شرکت ها خدمات توسعه محتوا را برای شما در نظر می گیرند بهتر است این 15 سوال را از آنها برای کارزار های لینکسازی بپرسید. ما در دپارتمان بهینه سازی سایت نوین مارکتینگ تمام این موضوعات را برای انتخاب سایت لینک سازی تا حد امکان رعایت می کنیم. برای به دست آوردن بهترین خدمات بهینه سازی سایت با دپارتمان بهینه سازی سایت نوین مارکتینگ تماس بگیرید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 08:36 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.