تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: گیرکردن روی قسمت اکتیویشن و درخواست راه حل

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Aug 2017
    نوشته ها
    1
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض گیرکردن روی قسمت اکتیویشن و درخواست راه حل

    سلام به همه.من یک ipad mini 2 wifi 16Gb مدل A1489 دارم که دوسال پیش بعد از اپدیت کردن سیستم عامل با ایتونز به این مشکل دچار شد.روی این دستگاه یک اکانت ایکلود فعال کرده بودم و find my ipad هم روشن بود.دستگاهو جیلبربک کرده بودم.بعد از یه مدت زیاد هنگ میکزد و خواستم اپدیتش کنم ولی رمز ایکلود رو یادم رفته بودایمیل پشتیبانیشو اشتباه وارد کرده بودمو جواب سوالات امنیتیشم یادم رفته بودوچون find my ipad روشن بود نمی تونستم اپدیتش کنم.از اونجایی که دستگاه جلبریک بود با یه راه که توی یه سایت خارجی پیدا کرده بودم با ifle چنتا فایلو که مربوط به اکانت های ثبت شده روی دستگاه بود رو پاک کردم و تونستم دستگاهو اپدیت کنم.ولی بعدش بدبخت شدم.من همه ی راه های ممکن رو از قبیل تماس با اپل - بایپس با عوض کردن dns و چروکسی - استفاده از برنامه ی fiddler و هر راهی که فکرشو بکنید رو امتحان کردم.الان فقط دو راه مونده یکی چت کردن با اپله که قبلن یه همچین گزینه ای توی سایتش بود ولی الان دیگه پیداش نمیکنم.راه دومم یه راه سخت افزاریه که چنتا چیپ رو عوض میکنن ولی بعدش دستگاه دیگه به نت متصل نمیشه .من کل یوتیوبو زیر و رو کردم ولی این راهو برای مدل نامبر دستگاه خودم یعنی A1489 پیدا نکردم.از دوستان خواهش میکنم اگه در این مورد اطلاعی دارن یا ویدیو یا اموزشی برای این مدل پیدا کردن تو این تاپیک بزارن.اگه راه جدید دیگه ای هم بود ممنون میشم.

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط behdads نمایش پست ها
    سلام به همه.من یک ipad mini 2 wifi 16Gb مدل A1489 دارم که دوسال پیش بعد از اپدیت کردن سیستم عامل با ایتونز به این مشکل دچار شد.روی این دستگاه یک اکانت ایکلود فعال کرده بودم و find my ipad هم روشن بود.دستگاهو جیلبربک کرده بودم.بعد از یه مدت زیاد هنگ میکزد و خواستم اپدیتش کنم ولی رمز ایکلود رو یادم رفته بودایمیل پشتیبانیشو اشتباه وارد کرده بودمو جواب سوالات امنیتیشم یادم رفته بودوچون find my ipad روشن بود نمی تونستم اپدیتش کنم.از اونجایی که دستگاه جلبریک بود با یه راه که توی یه سایت خارجی پیدا کرده بودم با ifle چنتا فایلو که مربوط به اکانت های ثبت شده روی دستگاه بود رو پاک کردم و تونستم دستگاهو اپدیت کنم.ولی بعدش بدبخت شدم.من همه ی راه های ممکن رو از قبیل تماس با اپل - بایپس با عوض کردن dns و چروکسی - استفاده از برنامه ی fiddler و هر راهی که فکرشو بکنید رو امتحان کردم.الان فقط دو راه مونده یکی چت کردن با اپله که قبلن یه همچین گزینه ای توی سایتش بود ولی الان دیگه پیداش نمیکنم.راه دومم یه راه سخت افزاریه که چنتا چیپ رو عوض میکنن ولی بعدش دستگاه دیگه به نت متصل نمیشه .من کل یوتیوبو زیر و رو کردم ولی این راهو برای مدل نامبر دستگاه خودم یعنی A1489 پیدا نکردم.از دوستان خواهش میکنم اگه در این مورد اطلاعی دارن یا ویدیو یا اموزشی برای این مدل پیدا کردن تو این تاپیک بزارن.اگه راه جدید دیگه ای هم بود ممنون میشم.
    سلام
    بهترین راه تماس با پشتیبانی اپل هستش
    این شماره تماس هست : 2273-275-800-001
    با اسکایپ یا وایبر رایگان میتونید تماس بگیرید
    برای اطلاعات تکمیلی تاپیک زیر را مطالعه کنید.

    مشکل جدی با Apple ID

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 10:47 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.