تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 11

موضوع: Your apple ID has been disabled

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Feb 2017
    نوشته ها
    1
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض Your apple ID has been disabled

    سلام دوستان لطفا اگر کسی تجربه حل مشکل disable شدن اپل آیدی رو داره با من درمیون بزاره، متشکرم

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ma220 نمایش پست ها
    سلام دوستان لطفا اگر کسی تجربه حل مشکل disable شدن اپل آیدی رو داره با من درمیون بزاره، متشکرم
    تنها راه حل تماس با پشتیبانی اپل هستش.

  3. کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  4. #3
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    272
    ورژن iOS
    9.2
    سپاس
    544
    از این کاربر 454 بار در 154 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ma220 نمایش پست ها
    سلام دوستان لطفا اگر کسی تجربه حل مشکل disable شدن اپل آیدی رو داره با من درمیون بزاره، متشکرم
    سلام...این پیغام در صورتی ظاهر میشه که شما پسورد رو بارها اشتباه بزنید یا شخصی قصد ورود غیرمجاز به اکانت شما رو داشته باشه یا علل دیگه...!! باید به سایت iforgot.apple.com مراجعه کنید و پسوردتون رو طی مراحلی که داره یکبار ریست کنید و پسورد جدید رو وارد کنید...در این لینک هم توضیحاتی موجوده که میتونید برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.... موفق باشید

  5. #4
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    نوشته ها
    4
    ورژن Mac
    10.12
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط babak7611 نمایش پست ها
    سلام...این پیغام در صورتی ظاهر میشه که شما پسورد رو بارها اشتباه بزنید یا شخصی قصد ورود غیرمجاز به اکانت شما رو داشته باشه یا علل دیگه...!! باید به سایت iforgot.apple.com مراجعه کنید و پسوردتون رو طی مراحلی که داره یکبار ریست کنید و پسورد جدید رو وارد کنید...در این لینک هم توضیحاتی موجوده که میتونید برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.... موفق باشید

    بنده اینکارها را هم انجام داد م اما دوباره غیرفعال هست؟؟؟؟
    پشتیبانی با ایمیل نداره این اپل؟؟؟؟؟

    - - - - - - - - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
    تنها راه حل تماس با پشتیبانی اپل هستش.
    پشتیبانی با ایمیل ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. #5
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    نوشته ها
    44
    ورژن iOS
    10.0
    سپاس
    6
    از این کاربر 23 بار در 19 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط babak7611 نمایش پست ها
    سلام...این پیغام در صورتی ظاهر میشه که شما پسورد رو بارها اشتباه بزنید یا شخصی قصد ورود غیرمجاز به اکانت شما رو داشته باشه یا علل دیگه...!! باید به سایت iforgot.apple.com مراجعه کنید و پسوردتون رو طی مراحلی که داره یکبار ریست کنید و پسورد جدید رو وارد کنید...در این لینک هم توضیحاتی موجوده که میتونید برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.... موفق باشید
    اونی ک شما میگی لاک شدنه اپل ایدیه نه دیزیبل شدن ....دیزیبل تنها راهش تماس با پشتیبانی اپله و خیلی سخت هم از دیزیبل در میارن تو 80 درصد مواقع میگن اپل ایدی جدید بسازین ...من پیشنهاد میکنم اگ خرید انجام ندادین جدید بسازین به دردسرش نمیارزه

  7. #6
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط shabo321 نمایش پست ها
    بنده اینکارها را هم انجام داد م اما دوباره غیرفعال هست؟؟؟؟
    پشتیبانی با ایمیل نداره این اپل؟؟؟؟؟

    - - - - - - - - - -



    پشتیبانی با ایمیل ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بهترین و سریعترین راه ارتباط با پشتیبانی اپل استفاده از اسکایپ ، وایبر و سایر برنامه های تلفنی اینترنتی رایگان هستش.
    اطلاعات اصلی از اپل آیدی هم آماده داشته باشید که اگر لازم شد ارائه بدید.
    مثل آخرین خرید از اپ استور و نام برنامه ، تاریخ ساخت اپل آیدی ، رو چه دیوایس هایی این اپل آیدی قبلا ست شده و ...
    اطلاعات آخرین خرید رو میتونید از تاریخچه برنامه آیتونز بدست بیارید.

  8. #7
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    نوشته ها
    4
    ورژن Mac
    10.12
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
    بهترین و سریعترین راه ارتباط با پشتیبانی اپل استفاده از اسکایپ ، وایبر و سایر برنامه های تلفنی اینترنتی رایگان هستش.
    اطلاعات اصلی از اپل آیدی هم آماده داشته باشید که اگر لازم شد ارائه بدید.
    مثل آخرین خرید از اپ استور و نام برنامه ، تاریخ ساخت اپل آیدی ، رو چه دیوایس هایی این اپل آیدی قبلا ست شده و ...
    اطلاعات آخرین خرید رو میتونید از تاریخچه برنامه آیتونز بدست بیارید.

    خودشون گفتن که همون تلفنی که ثبت کردم به اون زنگ می زنن ......اما مشکل اینه که اون شماره تلفن و ادرس امریکا را همینجوری
    وارد کردم و واقعی نیستش .......چون تو ایران چاره ای جز این نداریم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    راه دیگه ای نداره؟؟؟

  9. #8
    تاریخ عضویت
    Oct 2014
    نوشته ها
    44
    ورژن iOS
    10.0
    سپاس
    6
    از این کاربر 23 بار در 19 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط shabo321 نمایش پست ها
    خودشون گفتن که همون تلفنی که ثبت کردم به اون زنگ می زنن ......اما مشکل اینه که اون شماره تلفن و ادرس امریکا را همینجوری
    وارد کردم و واقعی نیستش .......چون تو ایران چاره ای جز این نداریم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    راه دیگه ای نداره؟؟؟
    itunesstoresupport@apple.com

  10. #9
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    Post

    نقل قول نوشته اصلی توسط shabo321 نمایش پست ها
    خودشون گفتن که همون تلفنی که ثبت کردم به اون زنگ می زنن ......اما مشکل اینه که اون شماره تلفن و ادرس امریکا را همینجوری
    وارد کردم و واقعی نیستش .......چون تو ایران چاره ای جز این نداریم دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    راه دیگه ای نداره؟؟؟
    شما این تاپیک رو مطالعه کنید.
    شماره تلفت تماس پشتیبانی آیتونز . بقیه موارد هم کاملا یصورت تصویری در این تاپیک توضیح داده شده.

    مشکل جدی با Apple ID

  11. #10
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    رشت
    نوشته ها
    1,140
    سپاس
    1,904
    از این کاربر 479 بار در 353 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    برادرمم هم همین مشکل رو داشت.کلی با پشتیبانی چت کردیم ولی به نتیجه نرسیدیم.اپل آیدی جدید ساخته.

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل your Apple ID has been disabled
    توسط IRTCI در انجمن App Store
    پاسخ: 14
    آخرين نوشته: 19-09-2017, 01:00 PM
  2. پیغام Your Apple ID has been Disabled
    توسط taghanak در انجمن سؤالات و مشکلات در مورد iTunes
    پاسخ: 47
    آخرين نوشته: 30-05-2014, 02:23 PM
  3. disabled شدن ای پد 2 را چگونه میشه بر طرف کرد
    توسط وحیدگ در انجمن سؤالات و مشکلات مربوط به آیپد ۲
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 23-03-2014, 02:50 AM
  4. فراموش کردن پسورد و disabled شدن ایپد
    توسط mehdifard در انجمن سوالات و مشکلات مربوط به نسل سوم آیپد
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 12-01-2013, 08:31 PM
  5. Your apple id has been disabled
    توسط Mahdi2839 در انجمن مطالب مردود
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 28-10-2012, 12:13 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 08:57 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.