تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 25

موضوع: پاک کردن فایل در حال دانلود

  1. #1
    iphone4job آواتار ها
    iphone4job آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    286
    سپاس
    93
    از این کاربر 48 بار در 41 ارسال سپاس شده است.

    Thumbsdown پاک کردن فایل در حال دانلود

    سلام من از روی پی سی دارم با ایتونر برنامه میگیرم

    بعد وقتی میزنم چک دانلود ادامه نرم افزار م میاد حالا من یه نرم افزار زدم دانلود حجمش بالا هست میخوام کلا دیگه نباشه پشیمون شدم زدم دانلود

    هر وقت هم که ایتونز میاد بالا دوباره اون دانلود میشه دلت هم میزنم از لیست فقط پاک میشه

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    Post

    نقل قول نوشته اصلی توسط iphone4job نمایش پست ها
    سلام من از روی پی سی دارم با ایتونر برنامه میگیرم

    بعد وقتی میزنم چک دانلود ادامه نرم افزار م میاد حالا من یه نرم افزار زدم دانلود حجمش بالا هست میخوام کلا دیگه نباشه پشیمون شدم زدم دانلود

    هر وقت هم که ایتونز میاد بالا دوباره اون دانلود میشه دلت هم میزنم از لیست فقط پاک میشه

    سلام
    شما به این مسیر برید و پوشه مربوط به برنامه مورد نظرتون رو پاک کنید. به احتمال زیاد دیگه دانلود شروع نمیشه

    C:\Users\user name\Music\iTunes\iTunes Media\Downloads


  3. 4 کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  4. #3
    iphone4job آواتار ها
    iphone4job آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    286
    سپاس
    93
    از این کاربر 48 بار در 41 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
    سلام
    شما به این مسیر برید و پوشه مربوط به برنامه مورد نظرتون رو پاک کنید. به احتمال زیاد دیگه دانلود شروع نمیشه

    C:\Users\user name\Music\iTunes\iTunes Media\Downloads


    lمرسی
    ولی این راه جل نیست
    چون شما از هر سیستمی بزنید میاد واسه دانلود
    این کار رو انجما ندادم و نشد

    واقعا راه حلی کسی نداره؟

  5. #4
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    Post

    نقل قول نوشته اصلی توسط iphone4job نمایش پست ها
    lمرسی
    ولی این راه جل نیست
    چون شما از هر سیستمی بزنید میاد واسه دانلود
    این کار رو انجما ندادم و نشد
    واقعا راه حلی کسی نداره؟

    سلام
    دوست عزیز راه حل مشکل شما فقط از طریق زیر قابل حل شدن هستش ، چون برای اینکه مشکلتون حل بشه ، خودم رو در شرایط مشابه شما قرار دادم.
    برنامه Twitter در آیتونز رو انتخاب و شروع به دانلود کردم ... وبلافاصله دانلود رو قطع کردم. بعد در قسمت تنظیمات اپل آیدی خودم به مسیر زیر رفتم :

    iTunes\Store\View Account


    این گزینه رو دیدم که اضافه شده ( شکل زیر )
    حالا روش کار - شما به لینک زیر بروید :

    http://www.apple.com/support/itunes/ww


    و کشور مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.
    بعد از آن در صفحه بعدی گزینه مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.



    صبر کنید تا صفحه بعدی کاملا باز شود ، در قسمت انتهای صفحه گزینه مشخص شده در تصویر زیر را انتخاب کنید.





    البته از طرق دیگر هم میتونید به گزینه ( Report a problem ) دسترسی داشته باشید ، ولی بنده این روش رو توصیه میکنم.
    در صفحه بعدی شما باید اپل آیدی و پسورد خودتون رو وارد کنید. ( تصویر زیر )





    بعد از وارد کردن مشخصات اپل آیدی ، تمام برنامه هایی که شما بصورت کامل یا ناقص دانلود کردید را خواهید دید. ( تصویر زیر )





    در این صفحه روی گزینه : Report a problem مقابل برنامه ایی که از دانلود کردن آن منصرف شدید کلیک و مطابق تصویر زیر عنوان نشان داده شده را انتخاب کنید.





    در انتها متن زیر را در قسمت توضیحات مشکل خود تایپ کنید و دکمه Submit را بزنید.
    بلافاصله یک ایمیل از طرف پشتیبانی آیتونز برای شما ارسال میشود که در آن ضمن اعلام شماره مشتری ، به شما اطلاع داده میشود که برای رسیدگی به مشکل تان تا 24 ساعت آینده از طرف یکی از نمایندگی های فروشگاه آیتونز با شما از طریق ایمیل تماس گرفته خواهد شد.

    شاید باورتون نشه ولی من برنامه Twitter رو انتخاب کرده بودم ( همونطور که در تصویر انتهایی مشخص شده ) و تا زمانیکه این پست رو آماده میکردم مشکل رو کاملا حل کردند...! تصویر ایمیل دریافتی رو در انتهای پست قرار دادم.





    بعد از اجرای گزینه : Check for Available Downloads





    ایمیل دریافتی از پشتیبانی آیتونز و اعلام برطرف شدن مشکل فقط در طی نوشتن این پست...!!!!



    ویرایش توسط H.Karimi : 14-10-2014 در ساعت 07:42 PM

  6. 7 کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  7. #5
    iphone4job آواتار ها
    iphone4job آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    286
    سپاس
    93
    از این کاربر 48 بار در 41 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    من معمولا سوالهای خاص میکنم
    مرسی که پی گیری کردید
    میتونم بگم شما نابغه هستین


    له اومد تو دانلود ولی اصلا
    تو لینک رفتم تمام اپ هام هست جز اون
    creative writer hast
    فکر کنم باید دانلود کنم جالبه که هر وقت قطع میکنم از اول میاد ادامه دانلود هم نداره
    ویرایش توسط Sinaonee : 14-10-2014 در ساعت 01:28 PM دلیل: ادغام

  8. #6
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    Post

    نقل قول نوشته اصلی توسط iphone4job نمایش پست ها
    من معمولا سوالهای خاص میکنم
    مرسی که پی گیری کردید
    میتونم بگم شما نابغه هستین

    له اومد تو دانلود ولی اصلا
    تو لینک رفتم تمام اپ هام هست جز اون
    creative writer hast
    فکر کنم باید دانلود کنم جالبه که هر وقت قطع میکنم از اول میاد ادامه دانلود هم نداره
    سلام. ممنون از لطف شما
    این مشکل برام خیلی جالب بود و به همین خاطر پیگیری کردم تا موفق شدم راه حل اساسی برای اون پیدا کنم.
    خیلی جالبه که من هم میتونم دانلود رو Pause کنم و هم قطع کنم... و البته Resume هم داره...!
    شما یکبار Check For Available Downloads را بزنید که در اینصورت برنامه مورد نظر شما شروع به دانلود میکند و بعد روی گزینه بالا سمت راست که نشان دهنده دانلود فایل هست
    ( یک فلش به سمت پایین با یک نوار آبی رنگ زیر آن ) بزنید تا صفحه دانلود آیتونز باز بشه ، اونجا میتونید دانلود را متوقف ، قطع یا ادامه بدهید. ( دانلودهاییکه قبلا متوقف شده اند ).
    شما گزینه Pause را بزنید.
    حالا به قسمت تنظیمات اپل آیدی خودتون وارد بشید ... باید مثل شکل اول پست قبلی گزینه : Download Now را ببینید.
    بعد مطابق بقیه توضیحات پیش برید.
    در مرحله انتهایی اگر بعد از زدن گزینه Report Problem مستقیم وارد اکانت خودتون شدید ، باید از قسمت بالا سمت راست Sign out کنید و دوباره به صفحه قبل برگردید و گزینه Report Problem را بزنید تا دوباره از شما اپل آیدی و پسورد را بخواهد.

  9. 2 کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  10. #7
    iphone4job آواتار ها
    iphone4job آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    نوشته ها
    286
    سپاس
    93
    از این کاربر 48 بار در 41 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
    سلام. ممنون از لطف شما
    این مشکل برام خیلی جالب بود و به همین خاطر پیگیری کردم تا موفق شدم راه حل اساسی برای اون پیدا کنم.
    خیلی جالبه که من هم میتونم دانلود رو Pause کنم و هم قطع کنم... و البته Resume هم داره...!
    شما یکبار Check For Available Downloads را بزنید که در اینصورت برنامه مورد نظر شما شروع به دانلود میکند و بعد روی گزینه بالا سمت راست که نشان دهنده دانلود فایل هست
    ( یک فلش به سمت پایین با یک نوار آبی رنگ زیر آن ) بزنید تا صفحه دانلود آیتونز باز بشه ، اونجا میتونید دانلود را متوقف ، قطع یا ادامه بدهید. ( دانلودهاییکه قبلا متوقف شده اند ).
    شما گزینه Pause را بزنید.
    حالا به قسمت تنظیمات اپل آیدی خودتون وارد بشید ... باید مثل شکل اول پست قبلی گزینه : Download Now را ببینید.
    بعد مطابق بقیه توضیحات پیش برید.
    در مرحله انتهایی اگر بعد از زدن گزینه Report Problem مستقیم وارد اکانت خودتون شدید ، باید از قسمت بالا سمت راست Sign out کنید و دوباره به صفحه قبل برگردید و گزینه Report Problem را بزنید تا دوباره از شما اپل آیدی و پسورد را بخواهد.

    بله من خودم تقریبا کارهای اپل رو یاد دارم
    دقیقا این کارهای شما رو انجام دادم ولی نیست
    من فهمیدیم این لینک یا کلا اپش مشکل داره مثلا پاز میزنی مثل بیقه ار ادامه نمیاد از اول میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. #8
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    پس تنها راه همون دانلود کردن و بعد پاک کردن هستش.
    البته میتونید امتحانی یه ایمیل به پشتیبانی آیتونز بفرستید و مشکل رو بگید ... شاید بتونند حلش کنند

  12. کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  13. #9
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    قایمشهر
    نوشته ها
    463
    ورژن iOS
    9.3.2
    ورژن Mac
    10.10.3
    سپاس
    238
    از این کاربر 283 بار در 189 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط H.Karimi نمایش پست ها
    سلام
    شما به این مسیر برید و پوشه مربوط به برنامه مورد نظرتون رو پاک کنید. به احتمال زیاد دیگه دانلود شروع نمیشه

    C:\Users\user name\Music\iTunes\iTunes Media\Downloads

    سلام
    من هم همین مشکل رو داشتم با رفتن به آدرس و پاک کردن محتویات پوشه دانلود مشکل حل شد

  14. کاربر زیر از gaemshar عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  15. #10
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط gaemshar نمایش پست ها
    سلام
    من هم همین مشکل رو داشتم با رفتن به آدرس و پاک کردن محتویات پوشه دانلود مشکل حل شد
    سلام.
    ولی دوست عزیز توجه داشته باشید هنگامیکه شما گزینه Check For Available Download را بزنید به احتمال زیاد دوباره دانلود شروع میشه.


    Sent from my iPadAir using Tapatalk

  16. کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 04:26 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.