تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 13

موضوع: خروج در هنگام ورود در برنامه هایی که توسط سیبچه قبلا نصب شده و کار میکردن

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    2
    سپاس
    0
    از این کاربر 3 بار در 1 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض خروج در هنگام ورود در برنامه هایی که توسط سیبچه قبلا نصب شده و کار میکردن

    با سلام من قبلا برنامه سیبچه رو رو گوشیم داشتم و هیچ مشکلی باهاش نداشتم اما بطور ناگهانی تا می خواستم برنامه رو باز کنم سریع قبل از باز شدن خارج می شود آمدم برنامه رو حذف کردم که دوباره نصب کنم تا مرحله آخر برای نصب میره بعد پیغام میده امکان نصب وجود ندارد حالا تمام برنامه هایی که قبلا توسط سیبچه نصب کرده بودم هم قبل از اینکه باز بشن بسته میشن نمیدونم مشکل چیه لطفاً راهنمایی کنید

  2. 3 کاربر زیر از زهره آزادی ۰۰۰۰ عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  3. #2
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    117
    ورژن iOS
    9.0
    ورژن Mac
    10.11
    سپاس
    56
    از این کاربر 60 بار در 34 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    اين مشكل تازه ايجاد شده و دست اندر كاران سيبچه درحال رفع ان ميباشند
    صبور باشيد

  4. 2 کاربر زیر از Arash0 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  5. #3
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    374
    سپاس
    104
    از این کاربر 117 بار در 78 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    آره از امروز من هم این مشکل رو داشتم و هنوز رفع نشده

  6. #4
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    4
    سپاس
    1
    از این کاربر 1 بار در 1 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    امروز همچنان این مشکل برقراره، کسی خبری نداره؟

  7. #5
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    405
    سپاس
    62
    از این کاربر 669 بار در 268 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    کاربر گرامی
    با سلام
    ضمن عرض پوزش نسبت به مشکلات اخیر به وجود آمده در ارتباط با عدم اجرا و نصب سیبچه و نرم افزار های دریافت شده از آن ، به اطلاع می رسانیم
    نسخه جدید نرم افزار سیبچه را مجدداً از طریق وب سایت Sibche.ir دریافت کرده و نسخه قدیمی نصب شده بر روی دستگاه خود را (پس از نصب نسخه جدید) حذف نمایید.
    به یاد داشته باشید جهت حفظ و نگهداری اطلاعات مربوط به نرم افزارهایی که قبلا از سیبچه دریافت نموده اید (همانند نرم افزارهای حسابداری محک، قلک و...) که هم اکنون با مشکل عدم اجرای آنها نیز روبرو هستید را حذف ننمایید. بدین منظور پس از دریافت و نصب آخرین نسخه سیبچه، تمامی نرم افزارهای مورد نظر را مجدداً دریافت کرده تا با حفظ اطلاعات، جایگزین نسخه قبلی گردند.
    لازم به ذکر است از آنجایی که خرید برنامه ها در سیستم سیبچه و حساب کاربری شما ثبت گردیده است لذا برای دریافت مجدد برنامه ها با همان حساب کاربری و دستگاهی که قبلا خرید انجام شده ، نیازی به پرداخت دوباره وجه نمی باشد.
    پیشاپیش از همکاری و صبوری شما بسیار سپاسگذاریم.
    باتشکر
    پشتیبانی سیبچه

  8. 3 کاربر زیر از سیبچه عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  9. #6
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    محل سکونت
    Tehran - Gothenburg
    نوشته ها
    282
    سپاس
    96
    از این کاربر 722 بار در 344 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیبچه نمایش پست ها
    [FONT="]کاربر گرامی[/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="]با سلام[/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]ضمن عرض پوزش نسبت به مشکلات اخیر به وجود آمده در ارتباط با عدم اجرا و نصب سیبچه و نرم افزار های دریافت شده از آن ، به اطلاع می رسانیم [/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="]نسخه جدید نرم افزار سیبچه را مجدداً از طریق وب سایت [/FONT]Sibche.ir[FONT="] [/FONT][FONT="] دریافت کرده و نسخه قدیمی نصب شده بر روی دستگاه خود را (پس از نصب نسخه جدید) حذف نمایید.[/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]به یاد داشته باشید جهت حفظ و نگهداری اطلاعات مربوط به نرم افزارهایی که قبلا از سیبچه دریافت نموده اید (همانند نرم افزارهای حسابداری محک، قلک و...) که هم اکنون با مشکل عدم اجرای آنها نیز روبرو هستید را حذف ننمایید. بدین منظور پس از دریافت و نصب آخرین نسخه سیبچه، تمامی نرم افزارهای مورد نظر را مجدداً دریافت کرده تا با حفظ اطلاعات، جایگزین نسخه قبلی گردند.[/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]لازم به ذکر است از آنجایی که خرید برنامه ها در سیستم سیبچه و حساب کاربری شما ثبت گردیده است لذا برای دریافت مجدد برنامه ها با همان حساب کاربری و دستگاهی که قبلا خرید انجام شده ، نیازی به پرداخت دوباره وجه نمی باشد.[/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]پیشاپیش از همکاری و صبوری شما بسیار سپاسگذاریم.[/FONT]
    [FONT="]باتشکر[/FONT][FONT="][/FONT]
    پشتیبانی سیبچه
    من این کارو کردم و همچنان دچاره مشکلم
    حتی برنامه های جدید رو هم که دانلود میکنم این مشکل رو دارم

  10. #7
    تاریخ عضویت
    Aug 2014
    نوشته ها
    2
    سپاس
    0
    از این کاربر 3 بار در 1 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    سلام ممنون از زحماتتون مشکل من بر طرف شد تشکر

  11. #8
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    177
    ورژن iOS
    9.3.5
    سپاس
    32
    از این کاربر 151 بار در 63 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیبچه نمایش پست ها
    [FONT="]کاربر گرامی[/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="]با سلام[/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]ضمن عرض پوزش نسبت به مشکلات اخیر به وجود آمده در ارتباط با عدم اجرا و نصب سیبچه و نرم افزار های دریافت شده از آن ، به اطلاع می رسانیم [/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="]نسخه جدید نرم افزار سیبچه را مجدداً از طریق وب سایت [/FONT]Sibche.ir[FONT="] [/FONT][FONT="] دریافت کرده و نسخه قدیمی نصب شده بر روی دستگاه خود را (پس از نصب نسخه جدید) حذف نمایید.[/FONT][FONT="][/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]به یاد داشته باشید جهت حفظ و نگهداری اطلاعات مربوط به نرم افزارهایی که قبلا از سیبچه دریافت نموده اید (همانند نرم افزارهای حسابداری محک، قلک و...) که هم اکنون با مشکل عدم اجرای آنها نیز روبرو هستید را حذف ننمایید. بدین منظور پس از دریافت و نصب آخرین نسخه سیبچه، تمامی نرم افزارهای مورد نظر را مجدداً دریافت کرده تا با حفظ اطلاعات، جایگزین نسخه قبلی گردند.[/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]لازم به ذکر است از آنجایی که خرید برنامه ها در سیستم سیبچه و حساب کاربری شما ثبت گردیده است لذا برای دریافت مجدد برنامه ها با همان حساب کاربری و دستگاهی که قبلا خرید انجام شده ، نیازی به پرداخت دوباره وجه نمی باشد.[/FONT]
    [FONT="] [/FONT]
    [FONT="]پیشاپیش از همکاری و صبوری شما بسیار سپاسگذاریم.[/FONT]
    [FONT="]باتشکر[/FONT][FONT="][/FONT]
    پشتیبانی سیبچه
    سلام دوست گرامی.
    من سیبچه رو دوباره نصب کردم اما همچنان با مشکل مواجه هام.
    در زمان عید فطر نرم افزار Frugi که نرم افزار حسابداری است رایگان شده بود و من اون رو دانلود کردم.
    الآن چطور من اون رو دوباره دانلود کنم وقتیرایگان نیست !!
    تمامی اطلاعات مالی من در اون نرم افزار است.

  12. #9
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,520
    سپاس
    4,567
    از این کاربر 7,354 بار در 1,870 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    برای من هم همینطور شده بود

    من سیبچه را پاک کردم و دوباره نصب کردممشکلم برطرف شد
    در سیبچه برنامه هایی که قبلا خرید کردید برای همیشه در اکانتتون میمونه و رایگانه اما اطلاعاتتون ممنکه پاک بشه

  13. #10
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    374
    سپاس
    104
    از این کاربر 117 بار در 78 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    امروز هم دوباره اين مشكل ايجاد شده
    من با دوباره نصب كردن هم مشكلم حل نشد

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی جهت آشنایی با نرم افزار Remote desktop connection
    توسط alihps در انجمن سؤالات و مشکلات پیرامون سیستم عامل مک
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 14-06-2015, 08:55 PM
  2. پاسخ: 30
    آخرين نوشته: 26-08-2012, 09:57 PM
  3. راهکار هایی برای رهایی از مشکلات جیلبریک با Absinthe
    توسط moosavi_69 در انجمن آموزش های جیلبرک آیپد 2
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 07-07-2012, 01:05 AM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 04:04 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.