تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 25

موضوع: مشکل اپل آی دی و فراموش شدن سوالات امنیتی

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    167
    سپاس
    538
    از این کاربر 168 بار در 87 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض مشکل اپل آی دی و فراموش شدن سوالات امنیتی

    سلام

    اخیرا 50 دلار اپل آی دی خودمو شارژ کردم ولی وقتی میخوام خرید انجام بدم ازم میخواد که به سوالات امنیتی جواب بدم متاسفانه جواب سوالات را فراموش کرده ام . خواستم از طریق سایت سوالات امنیتی رو ریست کنم ولی ایمیل نجات اشتباهی وارد شده - ایمیل نجات من yahoo است ولی در سایت ایمیل اشتباهی ثبت شده است و به طرز عجیبی نوشته که لینک ریست به ایمیلی به نام tahoo فرستاده خواهد شد .

    لطفا راهنمایی کنید که چه جوری میتونم tahoo رو به yahoo تغییر بدم.

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    881
    ورژن iOS
    9.0
    ورژن Mac
    10.10.5
    سپاس
    1,128
    از این کاربر 415 بار در 268 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط eliteron05 نمایش پست ها
    سلام

    اخیرا 50 دلار اپل آی دی خودمو شارژ کردم ولی وقتی میخوام خرید انجام بدم ازم میخواد که به سوالات امنیتی جواب بدم متاسفانه جواب سوالات را فراموش کرده ام . خواستم از طریق سایت سوالات امنیتی رو ریست کنم ولی ایمیل نجات اشتباهی وارد شده - ایمیل نجات من yahoo است ولی در سایت ایمیل اشتباهی ثبت شده است و به طرز عجیبی نوشته که لینک ریست به ایمیلی به نام tahoo فرستاده خواهد شد .

    لطفا راهنمایی کنید که چه جوری میتونم tahoo رو به yahoo تغییر بدم.
    شما اگر گزينه reset security questions در قسمت password and security داشته باشيد ميتونيد اون ايميل تغيير بديد. و ريست انجام بديد. در غير اين صورت بايد با اپل تماس بگيريد و اون هم در صورتي كه حداقل جواب يكي از سوالات بدونيد.
    ویرایش توسط Mohammad.Reza : 31-08-2013 در ساعت 12:26 PM

  3. کاربر زیر از Mohammad.Reza عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  4. #3
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    167
    سپاس
    538
    از این کاربر 168 بار در 87 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad.Reza نمایش پست ها
    شما اگر گزينه reset security questions در قسمت password and security داشته باشيد ميتونيد اون ايميل تغيير بديد. و ريست انجام بديد. در غير اين صورت بايد با اپل تماس بگيريد و اون هم در صورتي كه حداقل جواب يكي از سوالات بدونيد.
    همینکارو کردم ولی متاسفانه تا جواب سوالات رو ندی نمیزاره چیزی رو تغییر بدی.

  5. کاربر زیر از eliteron05 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  6. #4
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    881
    ورژن iOS
    9.0
    ورژن Mac
    10.10.5
    سپاس
    1,128
    از این کاربر 415 بار در 268 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط eliteron05 نمایش پست ها
    همینکارو کردم ولی متاسفانه تا جواب سوالات رو ندی نمیزاره چیزی رو تغییر بدی.
    شما تو قسمت pass and security رفتيد؟ چيزي بود اونجا؟ اصلا چي مي بينيد تو اون قسمت؟

  7. کاربر زیر از Mohammad.Reza عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  8. #5
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    881
    ورژن iOS
    9.0
    ورژن Mac
    10.10.5
    سپاس
    1,128
    از این کاربر 415 بار در 268 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    شما لطف كن يه سري هم به اين تاپيك بزن. اگر با اون توضيحاتي كه در اون تاپيك عنوان شده و نكاتي كه بنده گفتم مشكل حل نشد شما فقط يه چاره داريد. اونم تماس با اپل هستش.

    مشکل جدی با Apple ID

  9. کاربر زیر از Mohammad.Reza عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  10. #6
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    I_Teh_ran
    نوشته ها
    3,337
    ورژن iOS
    11.4.1
    سپاس
    829
    از این کاربر 3,485 بار در 1,942 ارسال سپاس شده است.

    Post

    نقل قول نوشته اصلی توسط eliteron05 نمایش پست ها
    همینکارو کردم ولی متاسفانه تا جواب سوالات رو ندی نمیزاره چیزی رو تغییر بدی.
    اکانت آیتونز رو چه کسی برای شما درست کرده...؟
    به احتمال زیاد ایمیل متعلق به کسی هستش که اکانت رو ساخته. اگر دسترسی دارید از ایشون هم میتونید کمک بگیرید.
    در غیر اینصورت باید بعد از تهیه Case ID به شماره تلفن ( 2273-275-800-001 ) قسمت پشتیبانی امنیتی اپل تماس بگیرید
    و جواب یکی از سئوالات امنیتی را هم حداقل بتونید حدس بزنید.
    البته در حین مکالمه هم از شما IMEI گوشی و Support PIN هم خواسته میشه که طریق بدست آوردن در این پست توضیح دادم
    ( مشکل جدی با Apple ID )

  11. کاربر زیر از H.Karimi عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  12. #7
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    167
    سپاس
    538
    از این کاربر 168 بار در 87 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    توسط خودم درست شده ولی کلمه یاهو رو برای ایمیل نجاتم اشتباه نوشتم- Tahoo ثبت شده
    همین کار رو کردم با این شماره تماس گرفتم ولی میگه در منطقه شما نمیتونیم پشتیبانی ارائه بدیم .

  13. #8
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    881
    ورژن iOS
    9.0
    ورژن Mac
    10.10.5
    سپاس
    1,128
    از این کاربر 415 بار در 268 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط eliteron05 نمایش پست ها
    توسط خودم درست شده ولی کلمه یاهو رو برای ایمیل نجاتم اشتباه نوشتم- Tahoo ثبت شده
    همین کار رو کردم با این شماره تماس گرفتم ولی میگه در منطقه شما نمیتونیم پشتیبانی ارائه بدیم .
    شما نگو ايران هستي. اصلا اونا راجع به جايي كه زندگي ميكني كاري ندارن و سوالي هم نمي پرسن. شما زنگ بزن بگو كه اشتباه تايپي بوده و ايميل rescue داري. نهايت شماره سريال دستگاهتون ميپرسه يا ميگه pin نامبر توليد كن و بگو. از اين جور چيزا. در ضمن اگر يكيشون درست جوابتو نداد قطع كن دوباره بگير.
    توصيه مي كنم دوباره زنگ بزنيد.
    ايشالا كه مشكلتون حل ميشه.
    ویرایش توسط Mohammad.Reza : 31-08-2013 در ساعت 08:04 PM

  14. #9
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    10
    ورژن iOS
    8.1.2
    ورژن Mac
    10.10.2
    سپاس
    21
    از این کاربر 4 بار در 3 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    با سلام منم همین مشکل رو داشتم و با تماس با پشتیبانی اپل مشکلم رو حل کردن من هیچکدوم از سوالاتم رو یادم نبود و حتی بهشون هم گفتم که از ایران تماس میگیرم و البته گزینه ریسکیو ایمل رو هم تو اکانتم نداشتم
    خودشون با توضیحی که دادم مشکلم رو حل کردن فقط باید تماس بگیری اونم به وقت امریکا

  15. کاربر زیر از parsapple عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:

    F0X

  16. #10
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    نوشته ها
    1
    سپاس
    0
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط parsapple نمایش پست ها
    با سلام منم همین مشکل رو داشتم و با تماس با پشتیبانی اپل مشکلم رو حل کردن من هیچکدوم از سوالاتم رو یادم نبود و حتی بهشون هم گفتم که از ایران تماس میگیرم و البته گزینه ریسکیو ایمل رو هم تو اکانتم نداشتم
    خودشون با توضیحی که دادم مشکلم رو حل کردن فقط باید تماس بگیری اونم به وقت امریکا
    سلام
    ممکنه لطفا راهنمایی کنید چه طوری باید با اپل تماس بگیرم توی سایتش رفتم پیدا نکردم

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 02:27 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.