تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: بازاریابی برق آسای سامسونگ از اپل پیشی گرفت

  1. #1
    iSnakeS آواتار ها
    iSnakeS آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    زير آسمون خدا - Under GOD's Sky
    نوشته ها
    731
    سپاس
    1
    از این کاربر 647 بار در 286 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض بازاریابی برق آسای سامسونگ از اپل پیشی گرفت

    همه شاهد بودیم که اپل در ماه های آخر ۲۰۱۲ بازار فروش تلفن همراه را در ایالات متحده به دست خود گرفت و سامسونگ جا ماند!
    در خبر های قبلی شاهد تبلیغات متفاوت اپل بودیم و چگونگی تاثیر گذار بودن این تبلیغ ها.
    اینبار میزان بازاریابی و تبلیغات این دو شرکت را ارزیابی می کنیم!
    رهبری سامسونگ بر اپل در مسابقه ی اسمارتفون ها در سال گذشته (۲۰۱۲) با کمکی از بازاریابی برق آسای این شرکت همراه بود!



    ارقام منتشر شده توسط خبر گذاری Kantar نشان داده است که در سال ۲۰۱۱ اپل به نسبت ۳ به ۱ سامسونگ را در تبلیغات موبایل (red graphic) از رقابت خارج کرده بود اما سامسونگ به شکل عظیمی تبلیغات خود را از ۷۸ میلیون دلار در ۲۰۱۱ به ۴۰۱ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ رسانده است که این رقم ۲۰ درصد بیشتر از تبلیغات ۳۳۳ میلیون دلاری اپل است.
    آمادگی و تمایل به صرف چنین مبالغ سنگینی برای تبلیغات ثابت می کند که رقابت در دنیای تکنولوژی بسیار تنگاتنگ شده است و شرکت ها از هیچ هزینه ای برای پیشتازی دریغ نمی کنند.
    Michael Sievert مدیر بازاریابی ارشد شرکت T-Mobile USA (این شرکت یکی از زیر شاخه های شرکت Deutsche Telekom است) گفت:
    آنها دریافته اند که چگونه یک محصول قدرتمند بسازند ... وبسیار به سرمایه گذاری برای هدایت موفقیتهایشان مایلند.
    تحلیلگر شرکت Ace Materix نیز در ژانویه ی امسال گفت:
    برای اطمینان اپل همیشه یک شرکت معروف که از تبلیغات به سبک خود استفاده می کند باقی می ماند و در تمام فرهنگ عامه حاضر است.آیفون (اپل) تاکنون موثر ترین برند تلفن همراه در ایالات متحده بوده است اما نام سامسونگ به عنوان دومین برند تلفن همراه و فناوری های برتر در سال ۲۰۱۲ شناخته می شود.
    هم اکنون سامسونگ به دنبال اجرای پروژه ی تبلیغاتی بزرگ خود یعنی تیزر گااکسی اس ۴ به نحو احسن است که فردا آن را در Radio City Music Hall (تالار موسیقی شهر) ارائه کند و بدون شک این تیزر نقش بسیار اساسی در هدایت فروش گل سرسبدش دارد!
    تنها چند هفته پیش Ken Segall کارگردان خلاق اپل که پشت تمام تبلیغات اپل از جمله جملهی به یاد ماندنی و معروف Think Different تلاش های خود را برای مقاله با موفقیت های سامسونگ در زمینه ی تبلیغات مبتنی بر مردم سامسونگ انجام داد.
    و این داستان رقابت ادامه دارد. . . .
    منبع : MacRumors (لطفا منبع ذکر شود!)
    ویرایش توسط iSnakeS : 13-03-2013 در ساعت 10:44 PM

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    Kuwait
    نوشته ها
    2,805
    سپاس
    2,374
    از این کاربر 16,157 بار در 1,924 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    ممنون. به پرتال خبری منتقل شد.

  3. 5 کاربر زیر از RedBull عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 08:25 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.