تاریخ امروز :
iOS
OS X
Safari
iTunes
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 23

موضوع: فراموشی سوالات امنیتی در اپل آیدی

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    33
    سپاس
    8
    از این کاربر 9 بار در 9 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض فراموشی سوالات امنیتی در اپل آیدی

    سلام خسته نباشید،ببخشید تو این قسمت تاپیک میزنم آخه تو قسمت اکانت آیتونز امکان باز کردن تاپبک نبود،معذرت می خوام

    دوستان من یه اپل آیدی درست کردم حدودا 6 ماه پیش بعد دوتا سوال امنیتی رو یادم رفته الان،با پشتیبانی اپل که صحبت میکنم منو به راهنمای گام گام هدایت میکنه که اونجا ازم سوال در چه کشوری هستید و نزدیک ترین اپل استور و میخواد

    یعنی اینجا : https://expresslane.apple.com/Issues.action

    که آخرش از تیم امنیت باید زنگ بزنن به من که به صورت تلفنی صحبت کنیم که به ایران زنگ نمیزنن،تازه ام شارژش کردم کمکم کنید

    بیخیالش شدم یخ اپل آیدی دیگه بسازم که آخرش بازم نوشت برای تکمیل شدن ثبت نام با تیم پشتیبانی در تماس باشید دیگه کفرمو در آورده این اپل

    از دوستان خواهش میکنم راهنماییم کنن که چطور دو سوال امنیتی آیدی اولم رو پیدا کنم،انگار مکاتبه با تیم پشتیبانی هم برای ما خیری نداره (بهشون گفتم من یکی از کاربرای ایرانیتون هستم دیگه جوابمم ندادن)

    اینم متن ایمیل:

    Hello HADI,

    Thank you for contacting Apple iTunes Customer Support. My name is Marvin and I'd be happy to assist you today.

    I'm sorry that you weren't able to reset your security questions. I sincerely apologize for any inconvenience this issue have caused you. I realize you must be anxious to get this taken care of and I am more than happy to find ways to resolve this situation.


    Here's an update on how you can reset it. You'll need to contact our Account Security team for help.

    You can speak to an Account Security Advisor by calling our AppleCare technical support team. To find the right phone number for your country, see this article:

    Contacting Apple for support and service
    Contacting Apple for support and service

    When you call, please ask to speak to the Account Security team.

    Also, you can try this option:

    For US https://expresslane.apple.com/Getpro...2&locale=en_US

    It offers many ways that you can save time by starting a support request online. You can learn how to solve your issue, review your service and support options, and if it's necessary ask Apple Support for help.

    From that page, kindly follow these steps:

    1) Under “Account Management", select “Lost or forgotten Apple ID password” and click the “Continue” button.

    2) Choose the option “Talk to Apple Support Now” to request for a phone call.

    3) Enter your first name, last name, email address and phone number (area code and phone number without spaces).

    4) You’ll see the “Thank You” page with your case ID. Kindly take note of your case ID and stay near your phone. You will receive a call momentarily. As soon as you receive the phone call, ask to speak with an Account Security Advisor regarding your resetting your security and provide your case number.

    If the option “Talk to Apple Support Now” is not available, you may choose “Call Apple Support Later”. Here are the steps:

    1) Choose the option “Call Apple Support Later” to generate a Case ID.

    2) Enter your first name, last name and email address.

    3) You’ll see the “Thank You” page with your case ID. Kindly take note of your case ID and phone the number. Ask to speak with an Account Security Advisor regarding resetting your password and provide your case number.

    I hope these options help. If you have more questions about this issue, please let me know.

    Also, I would as well urge you to leave feedback at the link below, all feedback goes directly to the developers in charge of these changes.

    iTunes Feedback
    Apple - iTunes - Feedback

    I trust that, with the help of our Account Security Team, a quick and an easy resolution could be found for you. It is my sincere intention to help you with this, however, the situation has gone beyond my scope. I hope you continue to enjoy iTunes Store. Good day and I hope it all goes well!

    Sincerely,

    Marvin
    iTunes Store Customer Support
    Apple - Support - Country Selector

    Please Note: I work W-S, 8-5PM CT

    Thank you for allowing me the opportunity to assist you
    ویرایش توسط karen_love : 12-12-2012 در ساعت 02:54 PM

  2. کاربر زیر از karen_love عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  3. #2
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    441
    سپاس
    1,002
    از این کاربر 1,427 بار در 465 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    دوستام من هم این مشکل رو دارم اپل ایدیم رو تازه ۲۵ دلار شارژ کردم حالا نمیتونم خرید کنم تو رو خدا کمک کنید

  4. #3
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    302
    سپاس
    53
    از این کاربر 79 بار در 45 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض فراموشی سوالات امنیتی در اپل آیدی

    با سلام
    شما باید خودتان با شماره +
    ۱۸۰۰۲۷۵۲۲۷۳ تماس بگیرید و حدود ۱ ساعت طول میکشه و برای اینکه تلفنی مشکل شما رو حل کنن باید در ۳ ماه گذشته یک دیوایس اپل رو اکتیو کرده باشید تا ساپورت تلفنی شامل حالتون بشه بعد یه آی مسیج به اون دیوایس میاد که یک کد توشه و همچنین باید حتما توی اکانتتون کردیت کارت داشته باشید که تاریخ انقضا اون رو ازتون میپرسه
    ( همه اینا برا آینه که مطمئن بشن شما صاحب اکانت هستید)
    بعد از این مراحل سوالات رو براتون ریست میکنه
    اگه کردیت کارت ندارین باید حداقل جواب یکی از سوالا رو بدانید
    من خودم این کارو کردم اگه سوالی بود پخ بدید

  5. 2 کاربر زیر از lida عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  6. #4
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Khuzestan-Dezful
    نوشته ها
    345
    سپاس
    251
    از این کاربر 55 بار در 44 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    شما اگر واسه آیدی تون 2تا ایمیل داده باشین تو قسمت Manage apple id زیره سوالات نوشته Forget answer اون رو بزن یه لینک به ایمیلت میده از اونجا سوالات جدید میپرسه

    https://appleid.apple.com/us/

    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    ویرایش توسط ehsan0641 : 13-12-2012 در ساعت 02:25 PM

  7. 4 کاربر زیر از ehsan0641 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  8. #5
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    شیـــــــراز
    نوشته ها
    812
    سپاس
    672
    از این کاربر 318 بار در 178 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    جناب احسان مال من که همچین فسمتی نداره .. مثل اینکه این امکانو برداشته اپل

  9. کاربر زیر از Smh1983 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  10. #6
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    iran - tehran
    نوشته ها
    24
    سپاس
    1
    از این کاربر 8 بار در 3 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    منم این مشکل رو دارم وقتی میرم توی manage apple id و سپس روی password & security question میزنم دیگه واسم reset security question رو نمیاره !!!!!!
    در واقع فقط باید secrity question رو یادم بیاد ، راهی نیست دیگه ؟؟؟؟

  11. #7
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Khuzestan-Dezful
    نوشته ها
    345
    سپاس
    251
    از این کاربر 55 بار در 44 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Smh1983 نمایش پست ها
    جناب احسان مال من که همچین فسمتی نداره .. مثل اینکه این امکانو برداشته اپل
    والا چی بگم واسه من که اینجور شده بودم داشت الانم داره

  12. #8
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    نوشته ها
    302
    سپاس
    53
    از این کاربر 79 بار در 45 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض فراموشی سوالات امنیتی در اپل آیدی

    تنها راه حل همونیه که بالا گفتم
    مشکل من به سختی حل شد ولی شد
    هیچ راه دیگری هم ندارد

  13. #9
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    Appleseed.ir
    نوشته ها
    273
    سپاس
    42
    از این کاربر 531 بار در 177 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    من این رو قبلا هم گفتم
    از ایمیلی که اکانتتون هست یک ایمیل بزنید و در اون یکی از فاکتور های خریدتون که هر بار بعد از خرید هر اپ براتون ارسال میشه بزنید و بگین جواب سوالاتون رو گم کردین
    من این کار رو ق بلا کردم و راحت جواب داده

  14. 3 کاربر زیر از alisanie عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  15. #10
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    delijan
    نوشته ها
    63
    سپاس
    179
    از این کاربر 14 بار در 12 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan0641 نمایش پست ها
    شما اگر واسه آیدی تون 2تا ایمیل داده باشین تو قسمت Manage apple id زیره سوالات نوشته Forget answer اون رو بزن یه لینک به ایمیلت میده از اونجا سوالات جدید میپرسه

    https://appleid.apple.com/us/

    ممنونم از احسان عزیز من تست کردم کاملا جواب میده

  16. کاربر زیر از sepehr5768 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 08:30 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.2
Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.