تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
نمایش نتایج: از 1 به 6 از 6

موضوع: مشکل در Cocos2D

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    7
    سپاس
    2
    از این کاربر 8 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض مشکل در Cocos2D

    از دوستان دولوپر کسی هست که با Cocos2D کار کرده باشه یا به Cocos2D مسلط باشه ؟

    اگه کسی هست و شرایطش براش مهیا هست ، لطفا از طریق پیام خصوصی بگه لطفا ، من میخواستم در مورد چند تا مشکل ، چند دقیقه کوتاه ، تلفنی وقتش رو بگیرم ... D:

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    XCODE
    نوشته ها
    2,046
    ورژن iOS
    10.3.3
    ورژن Mac
    10.11.6
    سپاس
    695
    از این کاربر 3,278 بار در 1,592 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    اگر مشکلی دارین همینجا بپرسین که بقیه هم ببینن هم اگر کسی دیگه مشکل شما را بفهمه.

  3. #3
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    7
    سپاس
    2
    از این کاربر 8 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    ببینید ... مشکل خیلی بیان کردنی نیست ...

    من کلی نشستم کتاب خوندم ، واسه Cocos2D ، واسه Box2D ، واسه Chipmunks ... تمام Manual های خودشون رو نشستم خوندم ... ولی هیچ جا درکی از کانسپت پلتفرمی که توش باید از Cocos2D استفاده کرد پیدا نکردم ... یا یه محیط عاری از UI هستش که همه چیز باید با کد رندر شه ... یا محیط دیفالت XCode که من عادی توش اپلیکیشن مینویسم ... میدونید ؟* میتونم کاملا مسلط به Cocos2D کد بزنم ولی کجا ؟* هیچ جا ... مشکل پلتفرمش هستش نه خود Engine ... نمیدونم چه جوری میتونم بیان کنم منظورم رو ... واسه این میخواستم تلفنی یا حضوری یکی که به Cocos2D مسلطه روشن کنه این قضیه رو برام ... !!!!!

    مرسی !

  4. #4
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    XCODE
    نوشته ها
    2,046
    ورژن iOS
    10.3.3
    ورژن Mac
    10.11.6
    سپاس
    695
    از این کاربر 3,278 بار در 1,592 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    برنامه نویسی حرفه همین هست! همه چیز با کد تعریف ، مقدار دهی ، و سر جاش گذاشته میشه البته بیشتر توی محیط های 2D .
    اما ، به لطف COCOS2D 2.0 یک محیطی را براش ساختن به نام COCOS Builder که شما میتونید مثل محیط xcode مدیریتی روی sprite ها داشته باشید.






    CocosBuilder – Graphical Interface Builder for Cocos2D iPhone and iPad

    COCOS Builder از COCOS2D 2.0 ساپرت میکنه و COCOS2D 2.0 چون با OPENGL ES 2.0 و از قدرت Shader های در OpenGL ES 2.0 استفاده شده نوشته شده از iOS 4.2 به بالا شما میتونید اجرا بیگیرید.چون iOS 4.2 به بالا از OPENGL ES 2.0 پشتیبانی میکنه.
    ویرایش توسط E H S A N : 20-07-2012 در ساعت 12:09 AM

  5. کاربر زیر از E H S A N عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  6. #5
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    نوشته ها
    7
    سپاس
    2
    از این کاربر 8 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نه ... نه ... من مشکلی با این قضیه ندارم که همه چی با کد سر جاش قرار بگیره ... چه جوری بگم ؟ ... چه جوری میشه از Storyboard ها تو اپلیکیشنی که پایه اش Cocos2D هست استفاده کرد ؟ ...

  7. #6
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    XCODE
    نوشته ها
    2,046
    ورژن iOS
    10.3.3
    ورژن Mac
    10.11.6
    سپاس
    695
    از این کاربر 3,278 بار در 1,592 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Unkn0wn نمایش پست ها
    نه ... نه ... من مشکلی با این قضیه ندارم که همه چی با کد سر جاش قرار بگیره ... چه جوری بگم ؟ ... چه جوری میشه از Storyboard ها تو اپلیکیشنی که پایه اش Cocos2D هست استفاده کرد ؟ ...
    دیگه خبری از StoryBoard نیست! COCOS2D یک نوع پروژه جداست! بصورت عادی شرایطی را فراهم نکردن که بشه اینکارو کرد! در حال حاضر!

  8. کاربر زیر از E H S A N عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 06:57 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.