تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 18

موضوع: مشکل با دانلود از app store

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10
    سپاس
    0
    از این کاربر 4 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض مشکل با دانلود از app store

    سلام خسته نباشید
    لطفا کمکم کنین یه چند ماهی هست از app store نمیتونم چیزی دانلود کنم
    وقتی دانلود به حدود 90% میرسه یه پیغام ظاهر میشه که
    "شما نمیتونید دانلود کنید برای دانلود از طریق ایتونز با کامپیوتر وصل بشید"
    همه راه ها رو هم امتحان کردم باز این پیغامو میده
    ایدیمو کشور ترکیه انتخاب کردم قبلا این مشکاو نداشتم
    لطفا بگین چیکار باید بکنم ؟

  2. کاربر زیر از shah0451 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  3. #2
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    85
    سپاس
    78
    از این کاربر 42 بار در 21 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    دستگاه جیلبریک شده است؟چیه دستگاتون؟به احتمال قوی ربطی به کشور آیدیتون نداره چون اگه اینجور بود از اول نباید دانلود میشد.

  4. کاربر زیر از Triton93 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  5. #3
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10
    سپاس
    0
    از این کاربر 4 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    بله جیلبریک شده
    ایفون 4 ورژن 4.3.3
    وقتی با آیتونز وصل میشم میتونم دانلود کنم ولی به خاطر اینکه لایبرری آیتونزم خالیه نمیتونم sync کنم

  6. کاربر زیر از shah0451 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  7. #4
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    608
    ورژن iOS
    8.1.0
    ورژن Mac
    10.10
    سپاس
    551
    از این کاربر 528 بار در 279 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    سلام دوست عزيز مربوط به سرعت اينترنتتون هستش
    اونموقع كه از چيز پي ان استفاده ميكردم با اين ارور ها رفيق شده بودم
    سرعت اينترنتتون رو چك كنيد در ضمن براي دانلود ديگه نيازي به چيز پي ان نيست (جهت ياداوري)
    موفق باشي 

  8. کاربر زیر از Mohamad_c++ عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  9. #5
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10
    سپاس
    0
    از این کاربر 4 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    سرعتم خوبه از wifi استفاده میکنم 512 kb/s

  10. کاربر زیر از shah0451 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  11. #6
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    608
    ورژن iOS
    8.1.0
    ورژن Mac
    10.10
    سپاس
    551
    از این کاربر 528 بار در 279 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط shah0451 نمایش پست ها
    سرعتم خوبه از wifi استفاده میکنم 512 kb/s

    دوست عزيز براي دانلوداز چيز پي ان استفاده ميكنيد؟؟
    يا شايدم برنامه هاي ديگه اي فعاله كه با اينترنت كار ميكنه
    بهتره اونارو ببنديد. 

  12. کاربر زیر از Mohamad_c++ عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  13. #7
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    10
    سپاس
    0
    از این کاربر 4 بار در 4 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    بله با چیز پی ان
    بی چیز پی ان باز این پیغامو میده
    مشکل سرعت ندارم حتی برنامه های با حجم خیلی کمم دانلود نمیتونم بکنم
    مشکل از گوشیمه ولی از کجاش , نمیدونم!

  14. کاربر زیر از shah0451 عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  15. #8
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    608
    ورژن iOS
    8.1.0
    ورژن Mac
    10.10
    سپاس
    551
    از این کاربر 528 بار در 279 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    دوست عزيز ديگه به چيز پي ان نيازي نيست
    چون خودم اين مشكل رو داشتم دارم بهتون ميگم
    Appstore وقتي تشخيص بده شما به سختي يعني به كندي داريد برنامه رو دانلود ميكنيد يا چند بار دنلود ناموفق يه برنامه رو داشته باشيد پيشنهاد ميكنه كه با itunes دانلود كنيد
    و اينكه يادم پيغامش ٢گزينه داشت كه بعد از انتخاب يكي از گزينه ها باز سعي ميكرد برنامه رو كامل دانلود كنه
    در ضمن شايد از wifi دور هستيد
    به هر حال نگران نباش كه بنظر من مشكل از اينترنته
    موفق باشي

  16. کاربر زیر از Mohamad_c++ عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  17. #9
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    85
    سپاس
    78
    از این کاربر 42 بار در 21 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    احتمالا به خاطر جیلبریکتون هست.با دانلود نرم افزار های خیلی کم حجم هم باز این مشکل رو دارید؟

  18. #10
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    /bin/
    نوشته ها
    1,185
    ورژن Mac
    10.10.4
    سپاس
    1,655
    از این کاربر 1,890 بار در 860 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    دقیقا نمیدونم، ولی شاید جواب بده،
    وقتی گوشی رو به آیتونز وصل می کنید، روی اسم گوشی کلیک راست کنید و reset warning رو انتخاب کنید.
    یا وارد itunes store بشید و از بالا سمت راست، وارد اکانتتون بشید. بعد از پایین reset warning کنید.

  19. کاربر زیر از peymayesh عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 05:16 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.