تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 5 از 5 نخستنخست ... 345
نمایش نتایج: از 41 به 50 از 50

موضوع: آموزش ساخت برنامه برای iOS در ویندوز توسط پروژه های AIR

  1. #41
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    ~/Developer
    نوشته ها
    69
    سپاس
    60
    از این کاربر 40 بار در 12 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamooo.va نمایش پست ها
    یک پروژه خیلی ساده که خودم نوشتم.

    سورس و فایل swf :


    فایل ipa برای iphone :
    لینکا خرابه . لطفا لینک سالم بدید ببینیم در چه حد میشه app ساخت با این فلش

  2. #42
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2
    سپاس
    39
    از این کاربر 2 بار در 1 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    خیلی قابلیت ها داره اما تو یه سری بخشها ضعیفه بستگی داره تو چه بخشی بخواین

  3. 2 کاربر زیر از Forouzan عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  4. #43
    prp-e آواتار ها
    prp-e آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    2,786
    سپاس
    3,724
    از این کاربر 4,380 بار در 2,030 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Forouzan نمایش پست ها
    خیلی قابلیت ها داره اما تو یه سری بخشها ضعیفه بستگی داره تو چه بخشی بخواین
    دقیقا همینطوره. روی ویندوز و لینوکس اکلیپس رو پیشنهاد میکنم. برای هر زبان و هر دستگاهی هم یک پلاگین ویژه خود رو داره :
    Http://eclipse.org

  5. #44
    تاریخ عضویت
    May 2012
    نوشته ها
    3
    سپاس
    4
    از این کاربر 0 بار در 0 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    چطوري به ipa اكسپورت ميشه؟؟؟
    ممنون

  6. #45
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    47
    ورژن iOS
    8.4
    ورژن Mac
    10.10.4
    سپاس
    160
    از این کاربر 26 بار در 10 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    با عرض سلام و خسته نباشید
    یه سوال داشتم از استاد گرامی،
    چرا ipaهای تولید شده از طریق فلش حجم بالاایی داره؟
    این جزو مشکلاتش هست یا تنظیمات خاصی داره برای کاهش حجم، ممنونم از همه زحمت هایی که می کشین

  7. #46
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    XCODE
    نوشته ها
    2,046
    ورژن iOS
    10.3.3
    ورژن Mac
    10.11.6
    سپاس
    695
    از این کاربر 3,278 بار در 1,592 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    توی قسمت Publish وقتی بذاری روی حالت App Store حجمش تا حدی پایینتر میاد.

  8. #47
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    نوشته ها
    47
    ورژن iOS
    8.4
    ورژن Mac
    10.10.4
    سپاس
    160
    از این کاربر 26 بار در 10 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    مرسی، اما بازم به نصبت محتوای فایل ساخته شده و مقایسه با بقیه نرم افزارهای موجود دارای حجم بسیار زیادی هست

  9. #48
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    حاشیه
    نوشته ها
    62
    سپاس
    44
    از این کاربر 8 بار در 7 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    سلام به همه

    محمد رضا جان من تا حدی کار کردن با فلش cs5 اونهم در حد ساخت کلیپ و بنر و اینها بلدم .
    اما الان کاملا گیج شدم که برای برنامه نویسی باهاش باید چیکار کنم ؟؟!

    میشه راهنماییم کنید ...

  10. #49
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    XCODE
    نوشته ها
    2,046
    ورژن iOS
    10.3.3
    ورژن Mac
    10.11.6
    سپاس
    695
    از این کاربر 3,278 بار در 1,592 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ihello نمایش پست ها
    سلام به همه

    محمد رضا جان من تا حدی کار کردن با فلش cs5 اونهم در حد ساخت کلیپ و بنر و اینها بلدم .
    اما الان کاملا گیج شدم که برای برنامه نویسی باهاش باید چیکار کنم ؟؟!

    میشه راهنماییم کنید ...
    شما از هر روشی که دوست دارید ( کتاب ، فیلم ، وب ، کلاس ، ... ) شروع به یادگیری Action Script 3.0 کنید. تا اینجا ربطی به برنامه نویس iPhone نداره.
    بعد که Action Script 3.0 را در حد مطلوب یاد گرفتید میتونید وارد بحث Device ها بشید. فرقش چیه ؟ دقیقا همون Action Script 3.0 هست منتها یکسری امکاناتی مثل accelerometer و Multi-Touch و Gesture ها و ... بهتون داده میشه که بصورت عادی توی کامپیوتر های استفاده نمیشه.

    شما میتونید خروجی فلش را برای انواع دستگاهها بگیرید ، اما معروفترین اونها Android و iPhone هستن. یعنی شما با فلش که بازی یا برنامه بسازید هم میتونید اون را برای Android بدید هم iPhone . اما یکسی تفاوتهای ریزی داره که باید برای Andrord و iPhone بصورت مستقل بذارید. مثلا شما توی android میتونید دکمه Exit داشته باید و توسط دکمه از برنامه خارج بشید و این قابلیت توی Android هست ، اما توی iPhone دکمه ای به نام Exit نیست و دکمه Home وظیفه خارج شدن از برنامه را به عهده داره و باید متناسب با اون امکانات اینکارو انجام بدید.

    قدرت فلش توی Computerها بسیار زیاد هست چون هم CPU بسیار قوی هست هم GPU (کارت گرافیک) شما اگر مثلا یک شبیه سازی بارون یا دود را انجام بدید ، به بهترین نحو اجرا میشه،اما توی device ها بصورت بسیار محسوس این اتفاق بسیار بد اجرا میشه.پس یکسری محدودیتهایی هنوز وجود داره که برنامه نویسان همچنان Objective-c را ترجیح میدن .

  11. 2 کاربر زیر از E H S A N عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده اند .


  12. #50
    prp-e آواتار ها
    prp-e آنلاین نیست. توقیف شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    طهران
    نوشته ها
    2,786
    سپاس
    3,724
    از این کاربر 4,380 بار در 2,030 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    ببخشید دوستان که ادامه ندادم آموزش رو.
    مشغله های زیادی که داشتم این فرصت رو ازم گرفت ولی باز ادامه میدم.
    دقت کنید فلش در مقابل ایکسکد مثل اسباب بازی میمونه
    دوستانی که امکان دسترسی به مک رو دارند تمرکزشون روی ایکسکد باشه خیلی بیشتر بدرد میخوره
    اکلیپس هم بعنوان ide خوبه و برای آیفون هم پلاگین ویژه داره

صفحه 5 از 5 نخستنخست ... 345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 03:09 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.