تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4

موضوع: یه سوال در رابطه با Apple Care

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    54
    سپاس
    20
    از این کاربر 10 بار در 7 ارسال سپاس شده است.

    Icon2007 یه سوال در رابطه با Apple Care

    سلام خسته نباشید

    من دو هفتس آیپد 2 3g سفید رو خریدم و امروز توسط سایت اپل سریال دستگاهم رو چک کردم

    یه عکس این زیر مشاهده میکنید میخوام بدونم که این سه گزینه چیه و چرا آخریه فعال نیست ؟



    امکان داره دستگاه قدیمی باشه ؟ یعنی مونده باشه

    بعدم اینکه گزینه اول گارانتیش 2 ماه دیگه تموم میشه ، در حالی که من دو هفتس خریدم این به چه صورت محاسبه میشه ؟ مگه 1 ساله نیست ؟

    سپاسگذارم از شما

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    278
    ورژن iOS
    11.4.1
    ورژن Mac
    10.13.6
    سپاس
    203
    از این کاربر 647 بار در 221 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نه دوست عزیز...گارانتی آیپد شما تا تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۲ هست...یعنی لپتاپ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۱ خریداری شده(یعنی همون ۲-۳ هفته پیش)...
    اون Apple care یه سرویس اضافه اس که اپل ۹۰ روز به صورت رایگان در اختیارتون قرار می ده و اگر می خواستید با پرداخت مبلغی می تونید این سرویس رو تا ۳ سال گسترش بدین...سرویس Apple care مشابه گارانتیه اما با خدمات بیشتر...مثلا هروقت تلفنی تماس بگیری و هر سوالی در مورد محصولت داشته باشی ، موظف هستن که جوابتون رو بدن ... و یکسری اولویت ها در انجام خدمات گارانتی و و و ...

  3. #3
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    54
    سپاس
    20
    از این کاربر 10 بار در 7 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط VISTA_66 نمایش پست ها
    نه دوست عزیز...گارانتی آیپد شما تا تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۲ هست...یعنی لپتاپ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۱ خریداری شده(یعنی همون ۲-۳ هفته پیش)...
    اون Apple care یه سرویس اضافه اس که اپل ۹۰ روز به صورت رایگان در اختیارتون قرار می ده و اگر می خواستید با پرداخت مبلغی می تونید این سرویس رو تا ۳ سال گسترش بدین...سرویس Apple care مشابه گارانتیه اما با خدمات بیشتر...مثلا هروقت تلفنی تماس بگیری و هر سوالی در مورد محصولت داشته باشی ، موظف هستن که جوابتون رو بدن ... و یکسری اولویت ها در انجام خدمات گارانتی و و و ...
    خب این گارانتی رو متوجه شدم

    اما قضیه این 90 روزه برام گنگه چون Apple Care من نارنجی هست یعنی فک کنم فعال نیست

    و این 90 روز برای تماس تلفنی و ارتباط با پشتیبانان اپل هستش ، درسته ؟

  4. #4
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    54
    سپاس
    20
    از این کاربر 10 بار در 7 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    کسی این ابهام رو برای من حل نمیکنه ؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 10:08 PM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.