تاریخ امروز :
iOS
macOS
Xcode
iTunes
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 21

موضوع: شناخته نشدن SSD در disk utility

  1. #11
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    iTunes
    نوشته ها
    724
    ورژن iOS
    9.0.2
    ورژن Mac
    10.11.2
    سپاس
    1,154
    از این کاربر 5,041 بار در 943 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط VIP نمایش پست ها
    ببینید شما گفتید قراره روی هارد اون فقط کار کنه درسته ؟ هر تعمیری انجام بشه روی هارد حالا قطعه ای عوض بشه از رو هارد یا هرچی برای تست اون که درست شده یا نه باید هارد رو روی دستگاه بزارن تا تست کنن دیگه ! حالا اگه این تغییر باعث اتصالی چیزی بشه ممکنه ضرر به لاجیک برد دستگاه بزنه !!!
    آها , نه من بشون گفتم که نرم افزای کار شه روی هارد و مثلا گذاشته شه روی یک هارد باکس بعد بصورت اکسترنال بوت شه . در ضمن اگر هارد گیر اومد اینکه نو نیست و از روی یک دستگاه دیگه برداشنه شده موجب خرابیش در آینده میشه و یا تفاوت محسوسی با هارد نو داره ؟ چون عوض کردن هارد یا هر قطعه ایی گارانتی اپل رو از بین میبره بنابراین میخوام بدونم اگه تفاوت خاصی داره تا این کارو انجام ندم
    Rest in peace Steve
    Do What You Love
    Steve Jobs

  2. #12
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    3,004
    ورژن iOS
    8.3
    ورژن Mac
    10.10.3
    سپاس
    2,716
    از این کاربر 11,677 بار در 2,071 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Red Boy نمایش پست ها
    آها , نه من بشون گفتم که نرم افزای کار شه روی هارد و مثلا گذاشته شه روی یک هارد باکس بعد بصورت اکسترنال بوت شه . در ضمن اگر هارد گیر اومد اینکه نو نیست و از روی یک دستگاه دیگه برداشنه شده موجب خرابیش در آینده میشه و یا تفاوت محسوسی با هارد نو داره ؟ چون عوض کردن هارد یا هر قطعه ایی گارانتی اپل رو از بین میبره بنابراین میخوام بدونم اگه تفاوت خاصی داره تا این کارو انجام ندم


    ram و هارد و باتری در مدل هایی که قابل تعوض باشه user area محسوب میشه و گارانتی رو باطل نمیکنه

    در مورد ssd هم نمونه هایی که به صورت کارکرده توسط ما ارائه میشه از روی دستگاه های مطمئن هست و اصولا هیچ تمایلی به اوراق کردن دستگاه هایی که احتمال صدمه تو قطعاتشون بالا هست نداریم ( آب خورده - ضربه شدید - نوسان برق شدید و .... )‌

    + box برای این مدل ssd ها خیلی کم پیدا میشه تو ایران بنابراین احتمال اینکه باکس داشته باشند خیلی پایینه ٬ حتما دقت کنید در زمان تحویل دستگاه

  3. کاربر زیر از onfuve عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  4. #13
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    iTunes
    نوشته ها
    724
    ورژن iOS
    9.0.2
    ورژن Mac
    10.11.2
    سپاس
    1,154
    از این کاربر 5,041 بار در 943 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط onfuve نمایش پست ها
    ram و هارد و باتری در مدل هایی که قابل تعوض باشه user area محسوب میشه و گارانتی رو باطل نمیکنه

    در مورد ssd هم نمونه هایی که به صورت کارکرده توسط ما ارائه میشه از روی دستگاه های مطمئن هست و اصولا هیچ تمایلی به اوراق کردن دستگاه هایی که احتمال صدمه تو قطعاتشون بالا هست نداریم ( آب خورده - ضربه شدید - نوسان برق شدید و .... )‌

    + box برای این مدل ssd ها خیلی کم پیدا میشه تو ایران بنابراین احتمال اینکه باکس داشته باشند خیلی پایینه ٬ حتما دقت کنید در زمان تحویل دستگاه
    ممکنه بگید به چه چیزایی باید دقت کنم در زمان تحویل ؟ چون دستگاه بسته شده . در هر صورت شما پیشنهاد میکنید دستگاه فرستاده شه به یه اپل استور و 3-4 ماه دیگه با مسافر برگرده یا همینجا تعویض شه چون 3-4 ماه هم زمان کمی نیست
    Rest in peace Steve
    Do What You Love
    Steve Jobs

  5. #14
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    3,004
    ورژن iOS
    8.3
    ورژن Mac
    10.10.3
    سپاس
    2,716
    از این کاربر 11,677 بار در 2,071 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Red Boy نمایش پست ها
    ممکنه بگید به چه چیزایی باید دقت کنم در زمان تحویل ؟ چون دستگاه بسته شده . در هر صورت شما پیشنهاد میکنید دستگاه فرستاده شه به یه اپل استور و 3-4 ماه دیگه با مسافر برگرده یا همینجا تعویض شه چون 3-4 ماه هم زمان کمی نیست

    به انکه یا باز نشده باشه یا اگر شده دقیقا درست و کامل بسته شده باشه

    شما اگر تونستی بیای اینجا تست کامل انجام میدیم ٬ ( مشکلی برای گارانتی ایجاد نمیکنه ) اون موقع دقیقا به شما میگم کدوم کار به صرفه تر و درست تر هست

  6. #15
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    3,004
    ورژن iOS
    8.3
    ورژن Mac
    10.10.3
    سپاس
    2,716
    از این کاربر 11,677 بار در 2,071 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط Red Boy نمایش پست ها
    ممکنه بگید به چه چیزایی باید دقت کنم در زمان تحویل ؟ چون دستگاه بسته شده . در هر صورت شما پیشنهاد میکنید دستگاه فرستاده شه به یه اپل استور و 3-4 ماه دیگه با مسافر برگرده یا همینجا تعویض شه چون 3-4 ماه هم زمان کمی نیست

    به انکه یا باز نشده باشه یا اگر شده دقیقا درست و کامل بسته شده باشه

    شما اگر تونستی بیای اینجا تست کامل انجام میدیم ٬ ( مشکلی برای گارانتی ایجاد نمیکنه ) اون موقع دقیقا به شما میگم کدوم کار به صرفه تر و درست تر هست

  7. کاربر زیر از onfuve عزیز به خاطر این پست مفید سپاس کرده است:


  8. #16
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    iTunes
    نوشته ها
    724
    ورژن iOS
    9.0.2
    ورژن Mac
    10.11.2
    سپاس
    1,154
    از این کاربر 5,041 بار در 943 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط onfuve نمایش پست ها
    به انکه یا باز نشده باشه یا اگر شده دقیقا درست و کامل بسته شده باشه

    شما اگر تونستی بیای اینجا تست کامل انجام میدیم ٬ ( مشکلی برای گارانتی ایجاد نمیکنه ) اون موقع دقیقا به شما میگم کدوم کار به صرفه تر و درست تر هست
    امیدوارم درست شه حالا , ممنون از کمک . اگر باز به مشکل خوردم دستگاه رو میفرستم دفتر سایت
    Rest in peace Steve
    Do What You Love
    Steve Jobs

  9. #17
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    98
    سپاس
    76
    از این کاربر 26 بار در 20 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    دوست عزیزم ممکنه مدل دستگاه هتون رو بگید چی هست؟

  10. #18
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    iTunes
    نوشته ها
    724
    ورژن iOS
    9.0.2
    ورژن Mac
    10.11.2
    سپاس
    1,154
    از این کاربر 5,041 بار در 943 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط izaman نمایش پست ها
    دوست عزیزم ممکنه مدل دستگاه هتون رو بگید چی هست؟
    عرض کردم عزیز , mgxc2
    Rest in peace Steve
    Do What You Love
    Steve Jobs

  11. #19
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    1,396
    سپاس
    724
    از این کاربر 475 بار در 169 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    هارد با حجم ۲۵۶ اکبند موجوده ولی ۵۱۲ متاسفانه پیدا نمیشه
    تعمیرات ، عیب یابی ، ارتقا و مشاوره در خصوص مسائل سخت افزاری مک بوک - آی مک و ...

    مجتمع پایتخت - برج A - طبقه 7 واحد 705آ مرکز خدمات تخصصی اپل i-Phone.ir

    شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۹۳۳۶۴ - ۰۹۱۰۲۰۱۶۹۷۸

  12. #20
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    277
    ورژن iOS
    11.4.1
    ورژن Mac
    10.13.6
    سپاس
    203
    از این کاربر 647 بار در 221 ارسال سپاس شده است.

    پیش فرض

    سلام
    مک بوک ایر 2012 من هم از یه فاصله کم به زمین افتاد و دقیقا مشکلی مشابه مشکل شما پیدا کرده، موقع بالا اومدن عکس فولدر با علامت سوال میاد و وقتی هم وارد محیط ریکاوری شدم دیدم خبری از هارد نیست، نه تو Disk utility و نه تو Hardware information قسمت ATA...خواستم ببینم احتمال اینکه هارد از جاش درومده باشه هست یا سوخته حتما؟
    و اینکه این هارد 256 آکبند که میگید چه قیمت هست؟ با تشکر از شما.

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با Disk Utility بیشتر آشنا شویم (آموزش گام به گام)
    توسط s_abedi96 در انجمن آموزشهای مرجع
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: 12-12-2014, 09:08 PM
  2. مشکل در رایت نسخه 10.8 مک روی DVD از طریق disk utility
    توسط iZaman در انجمن سؤالات و مشکلات پیرامون سیستم عامل مک
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 04-09-2012, 04:29 PM
  3. مشکل جدی در disk utility
    توسط amir00366 در انجمن سؤالات و مشکلات پیرامون سیستم عامل مک
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 03-09-2012, 10:43 PM
  4. با disk utility هارد اكسترنال را به چه فرمتي ببريم؟
    توسط rb97 در انجمن سؤالات و مشکلات پیرامون سیستم عامل مک
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 16-11-2011, 03:49 PM

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
اطلاعات سایت
لینک دوستان
درباره سایت
انجمن تخصصی آيفون در سال ۲۰۰۷ با عرضه‌ی اولين نسل گجت‌های iOS اپل فعاليت خود را آغاز نمود. مفتخر هستيم که تا اين لحظه پيشتاز خدمت رسانی به کاربران ايرانی محصولات اپل باشيم.

اکنون ساعت 07:25 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.

Powered by vBulletin® Version 4.2.3
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.