اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

چگونه سئو بر روی برندینگ تاثیر می گذارد؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • چگونه سئو بر روی برندینگ تاثیر می گذارد؟

    همکاری سئو و برندینگ

    امروزه با توجه به مزایای متنوع سئو ، می توان از این قابلیت برای بهبود برند خود استفاده نماییم. می توان گفت سئو و برندینگ ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. هدف اصلی سئو، ایجاد ترافیک موتور جستجو به صورت طبیعی است که به فروش تبدیل می گردد. اما دو مورد از ارزشمندترین مزایای جانبی سئو شامل بهبود دسترسی به نام تجاری و بهبود نمايش برند می باشد. بنابراین در حالی که آژانس های تبلیغاتی نیاز به متخصص بودن در سئو ندارند، آنها می توانند با استفاده از خدمات سئو با ايجاد یک کمپین قوی سئو توسط یک شرکت بهینه سازی سایت از مزاياي سئو بهره ببرند. در ادامه، به بررسی دقیق تر در مورد چگونگی بهبود برندینگ با استفاده از یک کمپین کارآمد سئو خواهیم پرداخت.دستیابی به برندینگ

    با وجود اینکه گزارشات دقیقی از آمار جستجوی گوگل وجود ندارد، اما به نظر می رسد گوگل بیش از 3 میلیارد جستجو در روز و یا 1 تریلیون جستجو در هر سال انجام می دهد. واضح است که مزیت اصلی گوگل، نمایش یک برند به کاربرانی است که به دنبال محصول یا سرویسی هستند ولی با آن برند آشنایی ندارند. آنچه که در سال های اخیر در مورد سئو تغییر کرده است و اینکه برندینگ از چه مزایای آن استفاده می کند، به میزان دیده شدن در موتورهای جستجو توسط مخاطبان مربوطه بستگی دارد. از جمله تاثیرات سئو بر برندینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:– سئو محلی

    سئو محلی برند ها را قادر می سازد تا به شدت بازارهای محلی را هدف قرار دهند و به دنبال جذابیت های بصری برای جستجوی محلی باشند. مهارت های محلی سئو نه تنها به نفع شرکت های محلی می باشد، بلکه برندهای ملی و جهانی که تمایل به گرفتن بازار در موقعیت جغرافیایی خاصی دارند را یاری می رساند. بنابراين توجه به این نکته حائز اهمیت است که دیده شدن در جستجوی محلی، محدود به کاربرانی که صریحا از کلمات کلیدی جغرافیایی استفاده می کنند، نمی باشد.
    – جستجوی ویدئو و تصویر


    امروزه جستجوی ویدئو و تصویر به سرعت در حال رشد می باشد که مزایای ویژه ای به برندهایی که دارای عبارات پیچیده هستند اضافه می کند. توليد محتوای بصری به برندها کمک می کند تا مخاطبانی که به خصوص تمایل به یادگیری بصری دارند را جذب کنند. همچنين امروزه با وجود دسترسی اینترنتی موبایل و کمبود زمان، کاربران به سمت محتواهای بصری روی آورده اند كه با ايجاد محتواهاي بصري، جستجو براي آن ها آسان تر خواهد بود. در آخر، محتوای بصری زمینه همکاری سئو و برندینگ را فراهم می کند. سئو می داند که چگونه محتوای بصری را بهبود بخشد، در حالی که متخصصان برندینگ می دانند چگونه آن ها را خلق کنند.– کلمات کلیدی طولانی

    کلمات کلیدی طولانی برندها را قادر به دستیابی به زیر مجموعه های بسیار خاصی از مخاطبان میکند که به هیچ وجه به راحتی قابل بازاریابی نیستند. یک کمپین قوی در سئو می تواند هزاران کلمه کلیدی طولانی را هدف قرار دهد و با ایجاد ارتباط با چندین بازار میکرو، آن ها را مورد هدف قرار دهد.نمایش نام تجاری به منظور بهبود برندینگ

    متخصصان تبلیغاتی ممکن است این را ندانند، اما کمپین های سئو اغلب (و معمولا باید) شامل یک عنصر سئوی تبلیغاتی باشند. یک کمپین سئو تبلیغاتی، کلمات کلیدی برند را بهینه می کند، به طوری که کاربران گوگل در جستجوی کلمات کلیدی برند، لینک های آن برند را در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو نيز مشاهده میکنند.سئو دوستدار کمپین های تبلیغاتی می باشد، زیرا آنها ترافیک مرتبط (یعنی افرادی که به طور خاص به دنبال نام تجاری هستند) را جذب می کنند و بنابراین بیشترین میزان فروش را تولید می کند. علاوه بر این، ارتباط بالای کمپین به کلمات کلیدی به طور کلی اثربخشی سئو را افزایش ميدهد. آژانس های تبلیغاتی نیز باید دوستدار کمپین هایی تبلیغاتی سئو باشند، زیرا نمایش برند در جستجوها ، اعتبار نام تجاری و برند موردنظر را افزایش می دهد. همچنین، با دید تکنیکی تر، برتری تبلیغاتی برند، در برابر سرقت ترافیک از جانب برندهای رقیب محافظت می نماید. بنابراین کمپین های تبلیغاتی سئو برندها را گسترش و محافظت می نماید.عنصر برجسته ديگر در اکثر کمپین های سئو، قرار دادن محتوای خارج از سایت مشتری در وب سایت ها و وبلاگ های مربوطه است. از دیدگاه سئو، محتوای خارج از سایت، لینک های ارزشمند ورودی به وب سایت مشتری را ایجاد می کند که باعث افزایش دیده شدن در نتایج جستجو به صورت قابل ملاحظه ای می شود. بنابراین، متخصصان تبلیغات باید از کمپین های محتوا خارج از سایت نیز استفاده نمایند.در آخر، برای اینکه محتوا در سئو اثرگذار باشد، باید دارای اعتبار، مفید، جذاب و مرتبط باشد. این نوع محتوا دقیقا محتوایی است که ارزش یک نام تجاری را افزایش می دهد. هم چنین، به اشتراک گذاری محتوا خارج از سایت، ممکن است نام تجاری را برای مخاطبان جدید در معرض نمایش قرار دهد.در كل، آژانس های تبلیغاتی باید به دنبال فرصت هایی برای کار با سازمان های سئو باشند. همکاری این دو گروه با هم ارزش بیشتری برای مشتری ایجاد می کند و منجر به بهبود برندینگ می گردد.منابع:دیجیتال مارکتینگ - طراحی سایت در اصفهان - سئو در اصفهان -خدمات سئو - تبلیغ در گوگل -سئو سایت - ساخت موشن گرافیک - بازاریابی ایمیلی - تبلیغات در شبکه های اجتماعی - مشاور کسب و کار اینترنتیتعرفه خدمات سئو-طراحی سایت اصفهان- سئو سایت در اصفهان - نریشن
صبر کنید ..
X