اپل امروز صفحه تبلیغاتی جدیدی را در وبسایت خود به نام "چرا آیپد" راه اندازی کرده است که نشان میدهد به چه دلایلی مردم عاشق آیپد خود هستند. این صفحه همانند مشابه چند هفته پیش بود که برای آیفون درج گردیده بود.
در صفحه "چرا آیپد؟" اپل، قدرت رتبه بندی بالا را برای این دستگاه به رخ کشیده است، درصد استفاده از آیپد در شرکتها و سازمانها و موسسات آموزشی، ۳۰۰۰۰۰ برنامه در دسترس آیپد، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن، صفحه نمایش رتینا برای آیپد و سایز کوچتر آن یعنی آیپد مینی، ۱۰ ساعت عمر باتری و دو دوربین ساخته شده در دستگاهها.
هنوز مشخص نیست که چرا اپل، صفحه "چرا آیپد؟" را همزمان با صفحه "چرا آیفون؟" راه اندازی نکرده است، اما بنظر میرسد پاسخی تبلیغاتی رعدآسا به سامسونگ که سال گذشته ۶۸ میلیون دلار بیشتر از اپل، صرف هزینه های تبلیغاتی در آمریکا کرده بود، میباشد.
در صفحه "چرا آیپد؟" اپل، قدرت رتبه بندی بالا را برای این دستگاه به رخ کشیده است، درصد استفاده از آیپد در شرکتها و سازمانها و موسسات آموزشی، ۳۰۰۰۰۰ برنامه در دسترس آیپد، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن، صفحه نمایش رتینا برای آیپد و سایز کوچتر آن یعنی آیپد مینی، ۱۰ ساعت عمر باتری و دو دوربین ساخته شده در دستگاهها.
هنوز مشخص نیست که چرا اپل، صفحه "چرا آیپد؟" را همزمان با صفحه "چرا آیفون؟" راه اندازی نکرده است، اما بنظر میرسد پاسخی تبلیغاتی رعدآسا به سامسونگ که سال گذشته ۶۸ میلیون دلار بیشتر از اپل، صرف هزینه های تبلیغاتی در آمریکا کرده بود، میباشد.