هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

در خواست ساپورت زبان فارسی از شرکت اپل

Collapse
X

• فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه

آقا یکی 3-4 تا متن بنویسه بگذار اینجا گه همه بفرستیم (دلیل 3-4 تا متفاوت بودن به خاطر اینکه فک نکنند یه نفر همرو فرستاده!)

نظر

الان مکینتاش تا اونجایی که یادم میاد خودش کیبورد فارسی داشت با پرچم ایران (مکینتاش رو الان ندارم)

نظر

نوشته اصلی توسط Ipooya نمایش پست ها
        الان مکینتاش تا اونجایی که یادم میاد خودش کیبورد فارسی داشت با پرچم ایران (مکینتاش رو الان ندارم)
        تقويم شمسي هم داره و مهم در تقاضاي ما تقويم شمسيه براي اي او اسه

نظر

نوشته اصلی توسط Barandemanam نمایش پست ها
          اينم متني كه من حاضر كردم
          Hi, I'm an Iranian and I request that Apple keyboard and Farsi Persian calendar to add to ios We are looking forward to your answer?
          تشکر
          من فرستادم لطفا همه ی دوستان ارسال کنید
          نوشته اصلی توسط novid66843 نمایش پست ها
          تقويم شمسي هم داره و مهم در تقاضاي ما تقويم شمسيه براي اي او اسه
          پس از اون موقع ها
          آی او اس تحریم بوده ولی مک نه که تقویم و کیبورد پارسی داره؟
          ویرایش توسط Ipooya : https://i-phone.ir/forums/member/64104-ipooya در ساعت 14-06-2013, 04:07 AM

نظر

Hello
            To whom it may concern,
            Dears,we Iranian expecting you,the apple co. , to add persian keyboard and persian calendar to iOS.
            Now that USA's government had cancelled the sanctions (software and hardware) we all Iranian ,your apple devices user,demand you to make us happy by adding our language and calendar to iOS.
            We,more than 50000 users of iOS, are sure that you will concern our right to enjoy our apple gadgets more than ever.
            We are sure that you are not the fan of politics dirty acts in so far but now when the USA's government made it legal so let's share your passion to your users as always you do.
            Thanks in advance for concerning our demands.

With respect,

Iranian users of iOS

Sent from my iPhone using Tapatalk

نظر

دوستان اين متني كه من نوشتم متن خوبيه. اون دوستاني كه نميتونن خودشون بنويسن از اين متن استفاده كنن
              آراز

Sent from my iPhone using Tapatalk

نظر

من براي هر دو لينك فرستادم
                اين جوابشونه

Dear Heris,

Hi! This is Grace from iTunes Store Support. I look forward to providing you an excellent support with your concern today. I hope that you're enjoying your day so far.

I understand that you would like to add persian keyboard and persian calendar to the iTunes Store. Unfortunately, items are not available at the iTunes Store at this time. However, Apple is constantly working with content providers to expand the iTunes Store catalog and to make more items available in more countries.

Your comments and suggestions are an integral part of this continuing effort to provide quality content. To request that certain items be distributed in your country, please visit this web page:

iTunes Store Requests
                Apple - iTunes - Make Request for the iTunes Store

We appreciate you taking the time to submit this request and for being a valued iTunes Store customer.

If you have any other concerns you would like to raise, please let me know. Have a nice day!

Sincerely,

Grace

دوستان معنيشو هم بزاريد واسه ما بي سوادا

نظر

یه خورده وعده و امید داده. از اون لینکی هم که داده میتونید درخواست بدید.

Sent from my  iPad using Tapatalk HD
                  .There is no knowledge that is not power

نظر

از همه دوستان عزیز خواهش میکنم به لینکی که اپل داده مراجعه کنید و برای اضافه شدن تقویم شمسی ( نه هجری قمری !) درخواست بدید . این کار برای راحتی خودمونه حالا که تحریم لغوه و ای او اس در حال توسعه بتا بهترین فرصته همچین فرصت طلایی دیگه به این زودیا بدست نمیاد !

نظر

نوشته اصلی توسط HusseinR نمایش پست ها
                      یه خورده وعده و امید داده. از اون لینکی هم که داده میتونید درخواست بدید.

Sent from my  iPad using Tapatalk HD
                      منظورم معني كاملش بود

به اون لينك هم ارسال كردم

نظر

نوشته اصلی توسط KAZO نمایش پست ها
                        من براي هر دو لينك فرستادم
                        اين جوابشونه

Dear Heris,

Hi! This is Grace from iTunes Store Support. I look forward to providing you an excellent support with your concern today. I hope that you're enjoying your day so far.

I understand that you would like to add persian keyboard and persian calendar to the iTunes Store. Unfortunately, items are not available at the iTunes Store at this time. However, Apple is constantly working with content providers to expand the iTunes Store catalog and to make more items available in more countries.

Your comments and suggestions are an integral part of this continuing effort to provide quality content. To request that certain items be distributed in your country, please visit this web page:

iTunes Store Requests
                        Apple - iTunes - Make Request for the iTunes Store

We appreciate you taking the time to submit this request and for being a valued iTunes Store customer.

If you have any other concerns you would like to raise, please let me know. Have a nice day!

Sincerely,

Grace

دوستان معنيشو هم بزاريد واسه ما بي سوادا
                        دقیقا چرا برای آیتونز فرستادید درخواست رو؟ طرف نفهمیده منظروتونو اصلا. برداشته یه جوابه آماده و از پیش تعیین شده داده. کیبورد و تقویم فارسی برای فروشگاه آیتونز ؟؟؟ شما باید از قسمت اعلام باگ های ios اعلام کنید نه آیتونز...

نظر

نوشته اصلی توسط novid66843 نمایش پست ها
                          از همه دوستان عزیز خواهش میکنم به لینکی که اپل داده مراجعه کنید و برای اضافه شدن تقویم شمسی ( نه هجری قمری !) درخواست بدید . این کار برای راحتی خودمونه حالا که تحریم لغوه و ای او اس در حال توسعه بتا بهترین فرصته همچین فرصت طلایی دیگه به این زودیا بدست نمیاد !
                          شما حتی زحمت دیدن اون لینک رو به خودتون ندادید. نوع درخواست های اون لینک اصلا ربطی به درخواست شما نداره. درخواست آهنگ، ویدئو، کتاب یا چند چیز دیگر که در فروشگاه آیتونز نیست توی لیست درخواست های اون لینک هست.

اون تحریم لغوه هم زیاد نباید دل خوش کرد کمانکه نه گوگل، نه بلک بری و نه هیچ شرکت دیگه ای هیچ اقدامی نکرده.

نظر

نوشته اصلی توسط iAlireza نمایش پست ها
                            دقیقا چرا برای آیتونز فرستادید درخواست رو؟ طرف نفهمیده منظروتونو اصلا. برداشته یه جوابه آماده و از پیش تعیین شده داده. کیبورد و تقویم فارسی برای فروشگاه آیتونز ؟؟؟ شما باید از قسمت اعلام باگ های ios اعلام کنید نه آیتونز...
                            دوست گرامي لينكشو محبت كن

نظر

صبر کنید ..
                            X